Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: m@rIt
jeg tror alle har godt av å prate med noen uavhengige, a la terapi. selv har jeg aldri gjort det systematisk: har hatt enkeltsamtaler med folk som kan minne om terapeuter, men aldri tERAPI altså behandling. men hadde nok trengt det innimellom oppigjennom [:D]
ORIGINAL: ~*Tammis*~
hva er forskjellen på de du nevner?
ORIGINAL: Rosapute
nei har ikke gått i noe terapi[:)]
ORIGINAL: fruen21
Skulle egntlig gå fast annen hver uke hos psykolog pga en ulykke jeg har vært i,
men da jeg kom til han, spurte meg rett ut om ALT!!!! Har du blitt misbrukt? Når hadde du sex første gang? Hvordan var det ? Kjempe ubehagelig!!!!
Var jo første gang jeg møtte mannen!!!!
Jeg klarer hvertfall ikke å bare brette ut de innerste tankene til en villt fremmed... Og så tok han alt opp på tape så han kunne diskutere det med overlegen etterpå!
Dette var jo bare rutinespørsmål, men jeg følte meg sååå ubekvem!!!
I tillegg var han ikke fra Norge, så han snakket veldig dårlig norsk... Måtte hele tia spørr hva sa du, hææ, hva sa du?...
Det var den eneste gangen jeg gikk til han...
Men....
Nå går jeg 1-2 ganger i mnd til behandling hos ei dame for nakken og ryggen, og ho er heilt knall!!!!!
Kjempe lett å snakke med ho om alt!!
Er jo ingen psykolog, men føler nesten det er det jeg går til, siden vi snakker om alt mellom himmel og jord...
Kjempe deilig!!!!!!!
Så det er sikkert veldig bra for de fleste å gå til psykolog, hvis du havner hos den rette personen.....[:)]