Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: kate
Vi har to floss tepper, en under sofabordet, og en under spisestuen.
Vi er veldig fornøyde, men føler at det liksom ikke blir helt rent når jeg bar estøvsuger da. Må dra de med ut og riste skikkelig, og det er tungt siden de er så store og tunge.
Men ellers så er det jo veldig fint da, og deilig.
Våre loer overhode ikke, men de vi har var såpass dyre, og med god kvalitet. Fra Bohus. Kosta rundt 3000kr pr. stk.

ORIGINAL: Ida82
ORIGINAL: ostepoppen
hvis det er loinga du er mest opptatt av, så bør du holde deg unna ull floss......
Ok, men er ikke de aller fleste laget av ull? ja ja.. skal innover i dag, så får jeg høre med folk der inne.. hvis ikke så blir det et vanlig teppe..
hvis det er loinga du er mest opptatt av, så bør du holde deg unna ull floss......
Ok, men er ikke de aller fleste laget av ull? ja ja.. skal innover i dag, så får jeg høre med folk der inne.. hvis ikke så blir det et vanlig teppe..
det selges mest syntetiske floss tepper......
sjekk knutekvaliteten under tepper og gni henda litt i teppet og vurder hvor seig du blir. da finner du fram til et alright teppe....
ORIGINAL: Ida82ja det er litt lite,men passer akkurat under sofaen min,hehe flaks med den[;)] men lykke til med jakten på et teppe,husk bilde når du har fått kjøpt da[;)][:)]
det selges mest syntetiske floss tepper......
sjekk knutekvaliteten under tepper og gni henda litt i teppet og vurder hvor seig du blir. da finner du fram til et alright teppe....
Tusen takk for tips.
Og Moskata, kjempe fint du har det!! Så på det teppet idag. Kjempe fint. Men føler det blir for lite. Men får se. Kanskje det passer nede i kjellerstue når vi får pusset opp[:)]