Juble Forumet er livet jentene i juni13 17 Apr 2013 #1 Har lite babytepper, ei heller vognteppe. Tips til fine, gode guttetepper ? Har kun kjøpt ett helseteppe.
Har lite babytepper, ei heller vognteppe. Tips til fine, gode guttetepper ? Har kun kjøpt ett helseteppe.
J jhygtfrdew Gift med forumet 17 Apr 2013 #2 Jeg brukte mest helsetepper sist, fungerte veldig bra de. Kjekt å ha en 2-3 stykker i tilfelle søl. Denne gangen har jeg strikket et tynnt ullteppe som jeg kommer til å bruke mye tror jeg, men skal i tilegg kjøpe inn et par nye helsetepper. Vognteppe holder jeg på med nå. Strikka tova lappeteppe.
Jeg brukte mest helsetepper sist, fungerte veldig bra de. Kjekt å ha en 2-3 stykker i tilfelle søl. Denne gangen har jeg strikket et tynnt ullteppe som jeg kommer til å bruke mye tror jeg, men skal i tilegg kjøpe inn et par nye helsetepper. Vognteppe holder jeg på med nå. Strikka tova lappeteppe.
Rutla Forumet er livet jentene i juni13 VIP 17 Apr 2013 #3 Her har jeg mest brukt hjemmestrikka tepper
LilleBurugla ☆ En del av Juni-13 ☆ jentene i juni13 Tilgangsansvarlig VIP 17 Apr 2013 #4 Heeelsetepper! <3 Hehe