Teppe på lekerom

lillejente

Glad i forumet
Vi holder på å pusse opp ett rom som skal bli loftstue/lekerom. Vurderer om vi skal legge teppe på gulvet,for det blir jo mye krabbing/ligging på gulvet på ett sånt rom,å huset vårt er litt gulvkaldt. Men så er det jo det med støv og allergi og alt det. Noen som har noen erfaringer å dele? Gjerne både positive og negative! Evt gode alternativ til teppe? Varmekabler er ikke ett alternativ da det bygger for mye i høyden.

Det finnes jo sånne allergivennlige teppegulv, bare å forhøre seg litt rundt. [:)]

Jeg syns det er kjempe lurt.. :)

Ikke lim det så er det kjempe lett å bytte ut når dere vil ha vanligt gulv.. :)

Min søster har det til min nieste for at de bor i ett gammelt golvkaldt hus.

Ja, vi tenkte vi skulle bare tape det fast med dobbelsidig tape, sånn at det blir lett å bytte hvis vi får lyst;)

vi har teppe i hele 2 etg.... genialt.

godt og varmt.

vi har 100 % ull på alle soverom i lys lys brun og brun syntetisk teppe i stua....

festet kun med gulvlistene :)

Nice!! Høres fint ut!! Må du støvsuge tre ganger om dagen eller? Har litt allergi selv, og ungene har infeksjonsutløst astma, så vi bør jo prøve å holde ett sånn noenlunde greit støvnivå..

de teppene som finnes nå er vel såppas bra mtp astma og allergi at det er nok ingen fare. Vi har teppe på rommet til minsta og er fornøyd med det valget. 

Back
Topp