teoriprøven på bil

EmmaT

Gift med forumet
dere som har kjennskap til prove.no .. er det like spørsmål der som på den skikkelige prøven?

og er det bare til å gå ned når de har åpent og ta prøven?

jeg fikk ingen av de samme ihvertfall.Men trafikkregler er trafikkregler,uansett hvordan de mixer på spørsmåla[:)]

for å kunne ta prøven må du ha sendt inn søknad om førerkort og fått bekreftelse på dette... og spørsmålene skal være like, om ikke det er de samme som du får på prøven. Greit å øve seg på en sånn nettside

Jeg brukte den siden hvor man betaler 30,- for 24 timer eller noe sånt. Tok den sikkert 10 ganger det døgnet før jeg skulle ta prøven, og jeg fikk faktisk noen av de samme spørsmålene. Om dem ikke var helt ordrett like, så skjønte jeg hvertfall med en gang hvilke spørsmål det var og svaret var superenkelt [;)]

ORIGINAL: stibli

Jeg brukte den siden hvor man betaler 30,- for 24 timer eller noe sånt. Tok den sikkert 10 ganger det døgnet før jeg skulle ta prøven, og jeg fikk faktisk noen av de samme spørsmålene. Om dem ikke var helt ordrett like, så skjønte jeg hvertfall med en gang hvilke spørsmål det var og svaret var superenkelt [;)]

ok har du link?

Back
Topp