Teoriprøven for bil

x1xmurmelmy

Glad i forumet
strøyk du på den eller klarte dere den på første forsøk?
Jeg skal ta den på tirsdag,å leser som bare det.men jeg er helt sikker på at jeg stryker [:o]

Det som stresser meg sånn er at jeg MÅ ha lappen,jeg er alene med barna å det har jeg jo sånn sett vært i 4 år,men nå er jeg fri for jobb pga brann i lokalene og for å få en annen jobb må jeg ha den lappen.
Bor mitt i ingenmannsland uten noe buss annen enn morgen og kveld.

Å teori har aldri vært min sterkeste siden [&o] langt ifra

Tok den på første forsøk...

Lykke til [:D]

Ikke stolt av dette nei, men jeg leste overhode ikke, og troppet opp. 1 feil for mye[:@], prøvde på nytt 2 feil for mye[:@], tredje gang så leste jeg faktisk litt og bestod med glans, hadde ikke mange feilene[:D][:D]

Oppkjøringen gikk det bedre med da, ingen feil, men påpekte et at jeg kunne ha hatt enda lavere hastighet forbi en buss til tross for at jeg hadde bremseberedskap...

Lykke til ihvertfall[:D][:D]

Begynner å bli lenge siden jeg tok den, sto på første forsøk[;)]
Kjørte opp og fikk lappen på 18 års dagen[:D][:D]

ORIGINAL: Ammetåka

og det er jo ikke kun for å bestå prøven man bør lese da.
er en fordel om man faktisk kan teorien og...

Jo selvfølgelig,men jeg kan godt vise en ting men å forklare det hmm straks værre gitt

ORIGINAL: murmelmy

Jo selvfølgelig,men jeg kan godt vise en ting men å forklare det hmm straks værre gitt

Var ikke rettet direkte mot deg altså[:D]
Men opplever ofte at folk skryter av at de stod med glans, uten å ha lest noe særlig. jeg blir ikke så veldig imponert av det egentlig.
Øver du med prøver på nettet? Det hjalp meg masse hvertfall, sammen med lesing.

Ja har prøvd på noen på nettet,den ene klarer jeg fint med kanskje 2 feil men den andre får jeg straks på 9-10 feil på.men kanskje dere som har tatt dene prøve vet om noen på nett som er litt like?

ORIGINAL: lnie

Var ikke rettet direkte mot deg altså[:D]
Men opplever ofte at folk skryter av at de stod med glans, uten å ha lest noe særlig. jeg blir ikke så veldig imponert av det egentlig.
Øver du med prøver på nettet? Det hjalp meg masse hvertfall, sammen med lesing.

Ja har prøvd på noen på nettet,den ene klarer jeg fint med kanskje 2 feil men den andre får jeg straks på 9-10 feil på.men kanskje dere som har tatt dene prøve vet om noen på nett som er litt like?

Jeg vet at den ene teoriprøven på nettet er veldig vanskelig! Den er gratis, husker ikke siden. Men husker at ingen åtte spørsmål så hadde jeg gjerne syv feil, UANSETT. Syns de var vanskelig spørsmål\svar, for det kunne gjerne være to som føltes riktig. Men den hvor man må betale er veldig fin, veldig ordentlig og hørt mye fint om den!:)

Har tatt den man må betale 30 kr på,sliter litt der gitt.

Back
Topp