Teori på bil

Mjølkesjokolade

Gift med forumet
Hvor mange forsøk hadde du før du klarte den?
[:)]
Og hva er lurt å lese på?[:)]
Boka er sykt heavy.. og blir sykt trett av å lese [8D]

Jeg klarte det første gang. Tok bare tester på nettet først, sånne gratis og et par sånne du må betale litt for. Det hjalp hvertfall meg mye, og jeg fikk ca. de samme spørsmålene på teoriprøven faktisk[:)] Leste lite i boka i forskjell til hva jeg holdt på med de prøvene.[:)]

ORIGINAL: LillianneLie

Jeg klarte det første gang. Tok bare tester på nettet først, sånne gratis og et par sånne du må betale litt for. Det hjalp hvertfall meg mye, og jeg fikk ca. de samme spørsmålene på teoriprøven faktisk[:)] Leste lite i boka i forskjell til hva jeg holdt på med de prøvene.[:)]

Kor tok du dei gratise? [:)]
Har øvd meg litt på der eg må betale litt på.. Men 40kr dagen bli ein del [8D]

ORIGINAL: ¤ Lykkerus ¤

ORIGINAL: LillianneLie

Kor tok du dei gratise? [:)]
Har øvd meg litt på der eg må betale litt på.. Men 40kr dagen bli ein del [8D]

Ja, det blir dyrt i lengden det[:)]

Husker ikke helt, men tror kanskje det var denne bla. http://www.teoritester.no/ . De har sikkert fiksa litt på sida siden jeg var der, for jeg kjente den ikke helt igjen, men tror det var den.

Finner ikke den andre i farta, fant bare sånne du må betale for... Husker ikke navnet heller[&:]

boken brukte eg som sovemedisin[8D] men tok heller testen på nette, der du betaler 30kr. fikk noen av de spm på teoriprøven og[:D]

Back
Topp