• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Teori (bil)

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg tatt testen 60 ganger de siste to dagene (både på teoritentamen.no og prove.no), og De siste 45 gangene har jeg stått.. Er jeg klar da, tror dere?

Jeg HATER tanken på å stryke[:o]

ORIGINAL: TheGoodWife

Du er nok klar ja!!! [:D]

Bra! for nå ser jeg i kryss, og jeg forventer 4 alternativer for hver ting jeg leser her inne og på facebook[:D]

MEN.. med hvor mange feil står du? Jeg ville satset på å få 3 eller mindre feil før jeg hadde turt... Men jeg var et ekstremtilfelle. [8D] Jeg er definitivt ikke tilbakestående, men jeg strøk 7 ganger, før jeg sto den 8nde. [&o][&o]

Hehehe må le litt av deg [:D]

JA DU ER KLAR![:)]!!

Dette går så fint atte, jeg klarte den på nettet kun ett par ganger, så gikk jeg for å ta teorien, og klarte den på første.

Lykke til[:)]

ORIGINAL: Frk.Keller

MEN.. med hvor mange feil står du? Jeg ville satset på å få 3 eller mindre feil før jeg hadde turt... Men jeg var et ekstremtilfelle. [8D] Jeg er definitivt ikke tilbakestående, men jeg strøk 7 ganger, før jeg sto den 8nde. [&o][&o]

Ja, det er maks 7 feil.
Tenker sånn jeg også. Derfor jeg har fortsatt å ta den selv om jeg har stått så mange ganger. Nå har jeg maks 2 feil.

(Vet forøvrig om mennesker på grensen til "tilbakestående" som har stått på første forsøk[8D])

ORIGINAL: Krøllo

Hehehe må le litt av deg [:D]

JA DU ER KLAR![:)]!!

Dette går så fint atte, jeg klarte den på nettet kun ett par ganger, så gikk jeg for å ta teorien, og klarte den på første.

Lykke til[:)]

Hehe! Tja, vi får se[:D] Kryss fingrene[:)]

Back
Topp