Tennisalbue

Noen som har vært eller er plaget med tennisalbue?
Jeg var sykemeldt fra april til begynnelsen av juli pga dette.. Har nå vært i jobb i 3 uker på 40% bare.. Jeg følte meg mye bedre.. Men så har det sakte men sikkert kommet tilbake! 
Jeg blir så leiii!!! Bruker virkelig tennisalbue å være så langvarig? Hva skal jeg gjøre for å få det bort?? Det er jo så vondt og :( 

Usj, føler med deg...D er forferdelig vondt. Har man først hatt d så er d store muligheter for å få d tilbake igjen desverre! Noe som hjalp meg godt var en sånn støtte ting som er for d, den ser ut som en knebeskytter for håndballspillere nesten. D finnes en liten tass også men synes ikke den var så bra. På den lille har armen fri beveglighet, d har den ikke på den strømpa, du får ikke bøya den skikkelig. Er to puter med en sånn rem runt til å stramme, de to putene legger trykk på to punkter på underarmen. Jeg får d også tilbake med sånn jevne mellomrom, kan gå en go stund mellom asså! Med d samme jeg merker d, så bruker jeg den og en salve fra apoteket som heter orudis 2,5% gel. Går ikke mange dagene med d før d er borte her!

God bedring

Back
Topp