Tenner

mb

Gift med forumet
Er det noen av babyene våre som har fått den første tannene enda? Alexander har ikke fått noen enda, men jeg kan se de to i midten nede. Men det har jeg gjort siden påsken, så det behøver ikke bety noe[:D]

Nix....ingen tenner enda, men han holder på å spise opp hånden sin da...hehehe...

Mathilde har fått sine to nede. Er jo ikke kjempestore, men de er godt oppe av tannkjøttet og er skarpe som bare det[:)]

JR har ennå ingen, men har begynt å stappe mer i munnen av alt det han får tak i[;)]

I skrivende stund virker det som tanna bryter gjennom! Pappan var akkurat nede for å trøste å smøre Dentonox (husker ikke om det var rett navn) og da sa han at tanna har nok brutt gjennom ja[;)]

Her smører vi med Dentinox for jeg kjenner at de er der, men de har ikke bryti igjennom enda.
Klemmer

Nope ingen tenner enda.... [8|]

Drømte om tenner i natt, jeg.. men heldigvis - til frokosten i dag så hadde han ikke fått noen ennå[;)]
(han får mm til frokost - rett fra puppen, ja![;)][8D])

ORIGINAL: homma

Ser de godt gjennom tannkjøttet nå ja.Tror de kommer iløpet av uka[8|]

Spennende!![:)]

Ingen tenner her enda!!

Men han klør fælt så det er ikke sikkert det er så lenge igjen!!

Spennende!! [;)]

Her er det to tenner som har kommet nede og de har kommet godt opp på de få ukene som har gått siden første kom[:)] Ser ut som hun får flere nede før det kommer noen oppe[;)]

Back
Topp