Tenner???

mallu

Betatt av forumet
Kan det være mulig!!! at lille gutten min har fått en tann!!!
har spist knytteneven sin par uker nå kanske iherdig, og brystan fikk sår og det gjor faktisk kanske vond å amme. og i dag så så æ en bitte liten tann som har dukket opp... det va nu tidlig, men æ overlever nok :)
[img]http://img145.imageshack.us/img145/3028/kotimki03060669tm.jpg[/img]

Det er godt mulig ja. Håper du slipper å bli bitt da, for det er så vooondt...[;)]

Er nok mulig ja! Sambo ble født med to tenner nede han! å julian har begynt å sikle mye og gjøre tyggebevegelser.. Er det et tegn på at noe er på gang kanskje? Noen som vet?

Det er nok godt mulig ja! Jonas her fikk en liten topp på en tann for en
mnd siden, men den har trekt seg tilbake da.... er visst vanlig sier
helsesøster. Men han klør som en gal, spiser opp fingrene sine!

Og bare for å legge det til: Storebroren min ble født med fremtenner!!! [:D] 
Holdt på å få sjokk da han skulle suge på føden og jaggu beit han så det silblødde....thihihi

Hei du.

Alexander tygger noe veldig på hendene og jeg syntes jeg kjenner en tann, men er ikke sikker.
Christian fikk første tanna da han var 5 mnder så det kommer vel utover nå serru...

Det er nok godt mulig det ja. Her ser jeg to tennner som er på vei ut og jeg har en grinete og sinna unge, som virkelig synes dette er pyton. Prøver desperat å komme til et apotek men nå i påsken er jo alt stengt eller så har de syke vakt tider. Jeg trenger dentinox!!!!! noen som kan sende meg litt?[8|]

Back
Topp