Tenner

@nnette

Glad i forumet
Er deres små plaget av dem? Her har høyre hjørnetann oppe begynt å komme (ser og kjenner noen hvite prikker i tannkjøttet på siden liksom..) Hun spiser på hendene hele dagen og sugler  masse!!  Blir forresten utrolig tøff med kun hjørnetenner[:D]

Hahaha...kjempestilig!!!! Tomine har også hendan i munnen heile tida, og jeg tar på ho smekke for at ho ikke skal bli heilt blaut....

Kjøpte forresten noen stilige smekker som ser ut som et tøkle rundt halsen, er foret slik at det ikke blir blaut på bodyen.....kjempestilig!!!

Tomine har forresten ingen tegn til tenner ennå...tror jeg!!!

jeg var faktisk litt skeptisk på om disse prikkene var tenner[:D]han har tre hvite prikker og har hatt hånda i munnen i nærmere 2 måneder[:D]En prikk nede og to prikker oppe-hjørnet[;)]

Godzilla!
Hvor kjøpte du dem?? Jeg vil også ha[:)] Den kjøkkenstolen du prata om i en annen tråd, vet du hvor vi kan få fatt i den? Vet de hadde på jysk tidligere men ikke nå lenger[&:]

@nnette:

tørklene kjøpte jeg på bellajelica.no, tror de kosta 69,50,- pr.stk, veldig fornøyd med de....

Angående stolen så vet jeg bare en butikk her i KrSand(rene`s barnevogner) som har dem....det er en sånn stol som har vært her i mange år, mamma og svigermor har ihvertfall hver sin som de brukte på barna sine og som nå barnebarna bruker....

Thale har siklet i sikkert 2,5mnd nå, men skikkelig kraftig den siste mnd nå, renner noe veldig på alt og alle, og tygger sund hendene sine for tiden, håper de tennene kommer fram snart, kan ikke være noe godt[&:] 

Markus holder på å få en jeksel på hver side oppe! [&:] Synes det er litt tidlig da men ...
Og så holder fortenne nede på å komme ut. [:)]
Han tygger i stykker hendene sine og sikler masse. Vi bruker også smekke.

Back
Topp