Tenner!

*lilletrille *

Gift med forumet
Grrrrr, kan bli såååå forbanna!!!!!!!!  [:@][:'(][:(][:@][:'(][:o][&o]

Akkurat no går ho stort sett på smertestillande....[:o] Holder på med hjørnetennene oppe, og har hatt feber sidan igår.... Måtte hente ho i barnehagen for ho hadde feber og ville ikkje ete... Og sidan har det gått i sutring! Ho er jo som regel kun inne for å ete no om sommaren, og så må vi holde ho inne pga feber. Har måtta ta biltur idag, og då sovna både eg og ho! Hihi (ta det med ro; mannen min kjørte! [;)])

Men er det andre som slit med dissa hjørnetennene eller? Har hørt at dei er dei verste... og det stemmer no iallefall her i huset! [&:]

Uff, så trasig når det skal bli så ille å få tenner [&:]

Nå har snuppa fått alle 16 tennene, men mener å huske at her var jekslene værre enn hjørnetennene. [8|]

Nå slapp vi unne feber og sutring på dagtid, men om nattaen kunne hun få skrike/klagestunder som varte over noen netter så gikk det over....heldigvis. Det ble dårlig med en god natts søvn de nettene jah! [8D]

Håper det snart går over da, at de hersens tennene kan komme frem, og at hun blir blid og fornøyd igjen [:)]

stakkars lille elisabeth[&o] ikke hatt så mye trøbbel vi, men de er bare kommet akkurat igjennom da

No ligger ho og skriker i søvne... er så utslitt av å ha vondt... men er samtidig så trøtt stakkars... håper det snart er over, for eg skal snart på jobb igjen... [:o] Det i sånne tilfeller eg føler meg som ei dårlig mor som berre reiser ifrå dei heime. Men viss det blir ei natt uten søvn og ho er umulius imåra, då får eg sjukemelding og holder meg heime! [8D]

Har heldigvis fått ei natt med søvn igjen no... [:-] Kvir meg til dei neste hjørnetennene [:o]

Jada, har en litt survete en her om dagen også (pluss natt)
Men nå er de framme, håper det snart roer seg.
Ingen feber, men litt snørrete og mye sikkling stakkar.   Så sår på haka atte [&o]

Back
Topp