Tenner

Fire tenner. Fikk de to første da han var cirka fire måneder, de to andre kom nå nylig :)
 
Han har to. De kom med en dags mellomrom når han var 6 mnd.
De to ved siden av fortennene oppe nærmer seg veldig, tror jeg. To bulker og jeg kan se det er hvitt inni der. Men ikke brutt gjennom enda.
 
To, men jeg husker ikke helt når de kom. Lenge siden iallfall!
 
6. Fikk først de fire midterste nede og nå har to første oppe begynt å komme :)
 
Apropos... noen som har blødd ved tannframbrudd? Han blødde litt uforklarlig fra munnen i går. Kom fra gommen oppe og i dag morges var tannen ute.
 
Her har det kommet 7. Første kom da han var 4 mnd tror jeg. Fire oppe og tre nede.

Han blødde litt fra tannkjøttet i går i forbindelse med tannpuss, men det kom ikke noen ny tann.
 
Her kom det tre nede så og si samtidig. Så to hoggtenner oppe, og nå en fortann. Tar helt av.
 
Første tann 1. januar.

Har seks nå :)
 
4 tenner.
De 2 nede kom da hun var ca 7,5mnd. De to oppe har holdt på å snike seg ut nå i 2 uker.
 
8 tenner. De to første kom i januar når hun var 4 mnd, og så de andre seks i løpet av én uke i mai. :p
 
Last edited:
7 tenner. Fekk første rundt 4,5 mnd (desember).

Fire nede kom først, så begge fortennene, og no har eine hjørnetanna vist seg.

Min hadde forresten ei lita blodblemme i gommen rett før eine fortanna kom igjennom. Jf spørsmålet om blod oppi her.
 
Han er 9,5 mnd nå, og første tann kom for en uke siden. Nå er tre til på vei gjennom :p
 
4 tenner. Fikk to da hun var 6 mnd og nylig kommet 2 til. 9,5 mnd
 
Back
Topp