Tenner

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Hei hei, lille er min første og har derfor spørsmål angående tenner[emoji12] Hvilken rekkefølge er "normalt"? Grunnen til at jeg spør er at hun fikk de to nede foran først og nå har hun fått nr 3 og 4 er på vei. MEN ,3 og 4 er de ved siden av fortennene oppe? Trodde fortennene oppe kom før disse?[emoji15][emoji12]

Det er nok mest _vanlig_ at fortennene kommer først men det meste er like _normalt_. Det er til dels store individuelle variasjoner når det kommer til tidspunkt for tannfrembrudd og det samme gjelder nok rekkefølgen. Jeg kan heller ikke huske å noen gang ha lest om - eller at noen har vurdert - at tennene kommer i "feil" rekkefølge og at det skulle ha noen å si.

Hei hei, lille er min første og har derfor spørsmål angående tenner[emoji12] Hvilken rekkefølge er "normalt"? Grunnen til at jeg spør er at hun fikk de to nede foran først og nå har hun fått nr 3 og 4 er på vei. MEN ,3 og 4 er de ved siden av fortennene oppe? Trodde fortennene oppe kom før disse?[emoji15][emoji12]

Samme her! :-) Han fikk de to nede i midten først. Nå får han de oppe ved siden av fortennene. Ser ut som en liten vampyr når han smiler [emoji33]
Er mest vanlig at fortennene kommer først, det gjorde de på mine andre to. Men er vell ingen fasit. Fortennene er nok rett rundt hjørnet på både din frøken og min basse ;-)

Mest vanlig at fortenner nede og oppe kommer først, men ingen fasit. Her kom hjørnetennene nede da hun var 2 mnd, det så rart ut det☺️

Back
Topp