Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er veeeeldig tidlig. Men absolutt ikke umulig. Leste nett en plass at man kan være født med tenner også. Men mener (uten at jeg er sikker) at tennene kan gå litt og ned av seg selv når de er så liten. Så ikke sikkert at de kommer opp enda for det om.
Her sikler han plutselig masse og sutter på hendene sine. Kan spytte ut smokk når vi prøver å gi han den istedenfor. Men jeg ser ikke antydning til tenner, vet ikke hvordan det ser ut, hehe!
Lille har sikla og gnagd på hendene sine i mange uker nå og er ikke noe antydning til noen tenner. Han syns nok bare hendene er gode da men ja det hender jo at bebiser får tenner tidlig.
Min driver også med masse sikling og gnaging på neve og fingre (og fingre i halsen så hun brekker seg). Før var det mer sutting på hendene. Har sett inni munnen, men har ikke sett antydning til tenner. Har også mange "løse" bleier, men det har hun egentlig hatt hele tiden. Hun er 12 uker nå.
Her ser jeg tennene nede i gommen hennes Hun er til tider skikkelig urolig, nekter å ta puppen, sikler og hele hånda i munnen. Har ikke merket noe annerledes med avføringa, mulig litt flere bæsjebleier?
Men hun er skikkelig sint om dagen, så går nok litt vondt til tider.