Tenner?

tahiti

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Lurer jemmen på om min har tenner på gang :oops:
Han har en stund nå sikla veldig.
Spiser desperat på henna sine. (Biter mer en han suger)
"Mister" smokken hele tiden spess om natta.
Begynner av og til å gråte uten synlig grunn når han spiser.
Men kan ikke se eller kjenne noe i munnen på han da :confused:
 
Lurer jemmen på om min har tenner på gang :oops:
Han har en stund nå sikla veldig.
Spiser desperat på henna sine. (Biter mer en han suger)
"Mister" smokken hele tiden spess om natta.
Begynner av og til å gråte uten synlig grunn når han spiser.
Men kan ikke se eller kjenne noe i munnen på han da :confused:
Sånn er det her også om dagen! Kjenner ikke noe i munnen, jeg heller. Har trodd at det kunne komme av magevondten hans.
 
Sånn er det her også om dagen! Kjenner ikke noe i munnen, jeg heller. Har trodd at det kunne komme av magevondten hans.

Elstemann var slik når han fikk tenner :/
 
Så dere den babyen på VG her for noen uker siden som hadde tenner når han ble født?????
Så det et fullt mulig det er tenner så tidlig:)
 
Fullt mulig :)

Men tenker annet også, som vondt i halsen eller trøske kanskje.
 
Sånn er min gutt også fortiden.. Men ser ikke eller kjenner noen antydning til tenner :) håper han venter noen mnd til før han skal få tyggeverktøy :)
 
Ikke godt å si. Storebror klødde i 5 mnd før tennene endelig kom. Spennt på hva som sjer! Pappaen fikk tenner i samme alder.. Er ikke trøske i allefall.. :)
 
Mi snuppe også :o syns jeg kjenner en spiss kant ned i munnen.
 
Nå ser jeg 2 hvite prikker nede! De har ikke komt igjennom, men er på vei :p
 
Ja "mamma vet best";)
Må sjekka boka til storebror jeg og se når hsn begynte.

Hehe! Ja ikke sandt :P
Synes det er kjempe tidlig! Storebror fikk første når han var 8 mnd, og lillebror er snart 3 mnd.. denne gutten vokser opp altfor fort, hehe :)
 
Oi det var tidlig :p han har begynt her også, sugler voldsomt, har lurt på om det er tenner men mellomste fikk ikke før halvåret. Men minsten er født med en synlig tann faktisk(ser bare en hvit knop), langt bak i munnen, spesielt men legen sa det kunne være den forsvant etter hvert som han vokser til. ;)
 
Lillegutt er sånn her og. Ganske sikker på det er tenner for det hjelper når jeg gnikker med fingen min på gommene. Noen som har erfaring med dentinox? (Eller hva det heter? )
 
Lillegutt er sånn her og. Ganske sikker på det er tenner for det hjelper når jeg gnikker med fingen min på gommene. Noen som har erfaring med dentinox? (Eller hva det heter? )
Jeg kjøpte det til storebror men syns ikke jeg merket noe forskjell på han på om jeg brukte det eller ikke, så det ble brukt bare litt sporadisk....
 
Lillegutt er sånn her og. Ganske sikker på det er tenner for det hjelper når jeg gnikker med fingen min på gommene. Noen som har erfaring med dentinox? (Eller hva det heter? )

Funker litt her når kløen er på det verste og han ikke har fått sovet skikkelig. Da har han fått til å sove!
 
Oi det var tidlig :p han har begynt her også, sugler voldsomt, har lurt på om det er tenner men mellomste fikk ikke før halvåret. Men minsten er født med en synlig tann faktisk(ser bare en hvit knop), langt bak i munnen, spesielt men legen sa det kunne være den forsvant etter hvert som han vokser til. ;)

Oi så tøfft! Ikke mangen som er født med tenner! :)
 
Lurer jemmen på om min har tenner på gang :oops:
Han har en stund nå sikla veldig.
Spiser desperat på henna sine. (Biter mer en han suger)
"Mister" smokken hele tiden spess om natta.
Begynner av og til å gråte uten synlig grunn når han spiser.
Men kan ikke se eller kjenne noe i munnen på han da :confused:

Sånn er det her også...han sikler mye og har hendene i munn hele tiden...han kan også begynne å sutre uten grunn..men kan ikke se noe enda så hvem vet :)
 
Back
Topp