Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars lille vennen...Vi har det på samme måte... Hun våkner av at hun gråter i søvne pga smerte.
Men ingen tenner har brutt igjennom enda....
Vi har og prøvd dentinox og stikkpille. Vi har og biteringer men ikke mye som hjelper. På natten har jeg masert gommene med fingen min. Det roer hun litt... Bare en kveld gjorde det vondt verre... Da kjente jeg den klumpen baki munnen, og det gjorde nok mer vondt når jeg tok der..
Husker at han mellomste hadde det slik også... I noen mnd før tenna kom, men jeg håper ikke det tar flere mnd nå...
"God bedring" til henne.Har sånn bitering med vann, hadde den i fryseren i dag, det hjalp litt. Er litt sånn Helvetes vondt ca annen hver dag her, hadde en litt bedre dag i dag Håper ikke det gjør like vondt å få resten av tennene.
Huff Curly79 føler med deg. Baby skrek faktisk på natta på nyttårsaften, vi skulle legge oss litt etter 12 da "braket" det løs, holdt på 1-2timer.
(Hadde da bare stikkpille for 0-4mnd, som ikke hjelp) fått kjøpt inn til riktig alder/vekt nå gudskjelov!
Stakkars lille vennen...
Høres fryktelig ut
Du må være verdens beste mamma, som klarer å massere henne inni gommene til hun roer seg. Fantastisk !!