Tenner

MiaDenPia

Elsker forumet
Noen andre her med minier som begynner å få tenner? Minien her, holder på å få en tann nede foran , ble oppdaga for et par dager sia/ og så litt av tanna idag,
Har vært litt forkjøla osv det siste.. Men har begynt å bli bedre, idag sov han dog bare to timer a to lurer, først en usedvanlig lang lur i vogna på halvannen time så senere hadde han en halvtime på lammeskinnet blandet lekene ,

Pleier vanligvis sove 2 lurer av 1 time pluss en lur a en halv til en time, med 2 til 3 timers mellomrom...

Kan det være tenner?

Stup trøtt halv ni da far la ham men da jeg kom inn ti min etter for å gi ham sutten var han lys våken og spinn vill i senga, og dro seg etter beste evne opp til hodegjerdet der jeg satt på gulvet foran senga, og tok takk i sengekanten dro den ned og gliste blidt

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
To tenner kom i løpet av helga. :) Veldig grinete, vil ikke sove...gitt paracet når han legger seg og da sovner han greit. Men han tygger på alt ( møbler, klær og seff puppen), så håper kløen roer seg snart ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her å tygger han på alt , men har ikke gitt paracett enda , ser det ann litt

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
To tenner er kommet. Første tann var det bare litt surk, enormt med sikkel og sov litt urolig på natten. Tann to var det mye surk og masse sikkel :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ingen tenner enda, mn tror de er på vei, det svulmer liksom litt nedi nå ;) mn sikler som bare fy.... Tygger heldigvis ikke å bank i bordet ikke på puppen enda ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
To tenner også her. Sover urolig om natten. Ser ut som tennene stikker eller det gjør vondt særlig mens hun sover:( håper det går over snart


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ingen tenner her enda.. Men tror de er på vei opp! Hun har vært plaget med kløing og vondt veldig lenge nå! Så håper de kommer snart..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her fikk han 2 tenner på samme tid ca da han var 3,5 mnd.. nå har vi venta en godt stund på at 2 oppe skal komme igjenna. Du ser dem tydelig å det er såvidt litt tannkjøtt igjen som dekker.

Synes han er litt snørrete i den perioden, mer urolig spess morgenen. Har både vært plaget med hard avføring på de siste tennern.
Mens de første mener jeg det var mer diaré han hadde da de kom ut.. vet ikke om det har sammenheng med tennerne men..
Har ikke brukt Paracet til nå, men brukt den dentinox på kvelden før han legger seg. Vet ikke om det hjelper..
 
Min lille fikk 2 nede med to dagers mellomrom når hun var 6 mnd..:) Lurer på om det er en på vei ut oppe nå..
 
To tenner nede på en gang! Var bare litt mer urolig enn vanlig, men ellers merka vi ikke noe på ho, før ho pluttselig beit hardt i skeia under grøting :p Har ikke klart å kjenne noen flere, men nå sikler ho noe voldsomt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oppdaga for ett par dager sia att det er to på vei og ikke en som først antatt , må nok ut å kjøpe flere sikle smekker, sikler som bare... Så går minst 3 om dagen

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Her er det kommet 4 tenner. Først 2 nede så 2 oppe. Var vel 6 å halv måned når de første kom


Fødte Kristian 16. August:)
 
Min har fått tolv.. :) 8 fortenner og fire jeksler.. tipper hjørnetennene er rett rundt hjørnet nå.. hun slever mye nå. Men hun har mange for aldrene har jeg intrykk av..
.. Seks er ikke lite.. Gutten til en venninne som er like gammel har bare to.:) Er stor forskjeller..
 
Min har fått tolv.. :) 8 fortenner og fire jeksler.. tipper hjørnetennene er rett rundt hjørnet nå.. hun slever mye nå. Men hun har mange for aldrene har jeg intrykk av..
.. Seks er ikke lite.. Gutten til en venninne som er like gammel har bare to.:) Er stor forskjeller..
Ah ok! Da trenger jeg vel ikke å bekymre meg :)
 
Her har han fire oppe og fire nede. Ingen tegn til flere foreløpig.
 
Her er alle ifra hjeksel og fram stortsett oppe, et par plasser er det såvidt kommet opp , dette gjelder begge sider både oppe og nede .. usikker på hvor mange det blir totalt. Men 10 oppe 10 nede ? Kansje
 
Back
Topp