Tenner ?!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Nå må de tennene som plager lillegull snart komme altså (hvis det er det som plager henne da?). 4 kvelden på rad at det er så og si umulig å få henne til å sove! Sovner, våkner og storgråter! Sikler som et uvær og fingeren er i munnen hele tiden!
I kveld begynte vi å legge henne kvart over sju, kvart på tolv sovna hun endelig ordentlig! Puh.. Men nå har hun snudd seg på magen da! Så nå driver jeg å bekymrer meg for det,og får derfor ikke til å sove :p livredd for at hun kanskje våkner om jeg prøve å snu henne!
Det er foresten blitt helt håpløst å få henne til å sove i sin egen seng, skal kun ligge tett inntill meg, kommer etter som en magnet hvis jeg prøver å flytte meg etter at hun har sovna!
Nå krysser vi fingre for at det snart kommer noen tenner så vi kan få litt roligere netter her :)
 
Har dere gitt paracet? Hvis ikke så ville jeg gitt det :) De tenna er noe herk :( Trodde det var noen på gang her og, men har kanskje stoppa litt opp! Biter jo på ALT hun finner, men virker ikke som noe plager henne lengre.

Lille her skal bare sove på mage.. Våkner etter noen min hvis jeg snur henne! Men i søvne driver hun jo å snur seg rundt og veksler på å sove på sidene og mage, men ikke rygg :/ Bekymra med en del tidligere for det, men kan nesten ikke tenke på det hele tiden! Kan jo ikke stroppe henne fast på ryggen heller..


❤25/2-13❤
 
Henger meg på den paraceten, altså. Det funker ypperlig når tenna gjør vondt. :) Måtte ty til en sånn i går selv, og han har plutselig sovet mye mer enn normalt. :)

Ellers kan jeg tipse om en ting jeg brukte på eldste når han fikk tenner. Den funker! Jeg tror den heter Emergency spray, fra Forever Living Products. *kom på den selv nå nettopp, så må få bestilt! Hihihi*
 
Uff høres ikke så godt ut nei! Her vil hun også bare sove i vår seng for tiden.. Sover fra 18.30-22/23 i sin seng, men så er det wræl og hyl og "NÅÅ skal jeg sove med dere jeg giiiir meg IKKE!!" Jaja, er vel bare en fase regner jeg med...
 
Her er det sutring og klaging omtrent hele dagen og natten... Hvis det er tenner så lurer jeg på hvor lenge de har tenkt å ligge der å irritere. Kan de ikke bare komme frem?!?!?
 
Tenner tenner tenner!!!
1. Tann nede har kommet frem, 2. Er synlig. Oppe er en nesten gjennom. Wæ! Tanneksplosjon! Stakars lille har det ikke helt godt og lett lenger
 
Nå er ENDELIG alle tenna som plaget E gjennom. Det ble ikke 4, det ble 5! Stakkars liten. Nå har han 7 tenner - bare 13 igjen. :confused:

* app'n *
 
Nå er ENDELIG alle tenna som plaget E gjennom. Det ble ikke 4, det ble 5! Stakkars liten. Nå har han 7 tenner - bare 13 igjen. :confused:

* app'n *

Så bra de har kommet gjennom da! :) Ikke rart han hatt ubehag da!
Her er det foreløpig 6 tenner som har kommet frem, men har begynt å sikle noe enormt igjen nå så spørs om det ikke kommer noen flere snart :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Så bra de har kommet gjennom da! :) Ikke rart han hatt ubehag da!
Her er det foreløpig 6 tenner som har kommet frem, men har begynt å sikle noe enormt igjen nå så spørs om det ikke kommer noen flere snart :)

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
Er nok på'n igjen her også snart, virker som om det klør noe innmari inni der fortsatt. Synd det kan klø veldig lenge før de kommer gjennom. Skulle heller vært *poff* der var de ute..
 
Åh,enig!! Vil ha "poff"!! Ikke kløkløkløklø!!! Har klødd i to uker nå, og ikke tegn til noen enda!! Bare tre som er kommet frem!
 
Ja, det skulle vært det! Det hadde vært lettvindt!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Her er det ingen tann i vente enda.. er visst litt sein her ser det ut til, men blir i alle fall ikke bitt på da :)
 
Ingen tenner her heller! Men tror de plager henne :( Ingen kuler eller noen "synlige" tegn til de, men de ligger vell å ulmer under der...


❤25/2-13❤
 
ååååååå h!!! Nå har begge tennene nede kommet gjennom :D Endelig!!
 
Back
Topp