Tenner

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hvordan ligger babyene våre an med tenner? Det er visst meget individuelt hvor tid de kommer, så er jo litt gøy å følge med på hvem som har fem og hvem som har en og hvem som klør og skal få en ny :)

Her venter vi enda i spenning på første tann! Nå er lillegull ca 7,5 mnd. Hun klør masse og sikler en hel del, men har jo gjort det kjeempelenge - så vi får bare vente litt til vi da.

Her har vi fortsatt bare de to som har vært der i to måneder allerede. Han ser ut som sersjanten i tegneserien "Billy". :D

Ingen spor etter flere foreløpig, så det blir spennende å se når neste dukker opp. :)

* taletuten *

Ingen tenner i sikte!! Storesøskene var ca åtte måneder når dei fikk, så venter de ikke heller :) men så lenge jeg fremdeles ammer så mye som jeg gjør er det i grunn helt ok at de holder seg unna... :)

Her venter vi også i spenning på at første tann skal dukke opp. Klør og slever masse og biter på alt, men det har hun gjort lenge.

To fortennene nede kom i midten av juli og ei hjørnetann og ei fortann oppe kom denne uka :)

*Emma020213*
*på app'n*

Ingen tenner i sikte!! Storesøskene var ca åtte måneder når dei fikk, så venter de ikke heller :) men så lenge jeg fremdeles ammer så mye som jeg gjør er det i grunn helt ok at de holder seg unna... :)
Helt enig! Her ammes det også enda, så tror det er heelt greitt at de lar vente på seg

Så gøyy å se at de utvikler seg forskjellig :) akkurat som oss voksne er også barna forskjellige!

Har to nede som har vært der lenge nå :) tror det er ei fortann på vei oppe nå, ganske hoven,sikler og nekter tannpuss! Ikke får jeg kjenne heller! :P

Mini fikk tenner tidlig! To stk da han var 3-4 mnd. Nå har begge hjørnetennene dukket frem, og første fortanna. Fordeler og ulemper med alt: vi har enda ikke rutiner på stort - tennene ser ut til å være årsaken..

Her er vi tannløse enn så lenge :)
Biter å biter på alt hun kommer over! Så de ligger nok å irriterer litt under der vil jeg tro.

❤25/2-13❤

Da har tann nummer tre kommet gjennom:) tror det forklarer hvorfor vi har vært mer våkne enn vi har sovet i natt(føles sånn i allefall).. :P

heldige de som ikke reagerer på tenner, her er det mye sutring og bæsjebleier når det er tenner på vei
skiftet en fire/fem bleier ekstra i dag ja! (måtte opp å skifte i natt også, noe vi ikke har trengt å gjøre på lenge).

Da har tann nummer tre kommet gjennom:) tror det forklarer hvorfor vi har vært mer våkne enn vi har sovet i natt(føles sånn i allefall).. :P
Jippii!! :D godt å få det overstått!

Back
Topp