Tenner

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Nåken som e begynna å få tenner? Vetlegten har i fleire veker gnagd på fingrane sine, og har i det siste begynna å sikle. ser ut til at gommane klør skikkelig! Men er kjenner ingenting i munnen hans, så satser på di held seg inne litt til!

Min klør også veldig, har gjort det i noen uker nå. Ser ingen klumper ennå, og håper det er lenge til de kommer! Vil ikke bli bitt i puppen:p så er det jo et styr med tannpuss;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Har har gulle lenge spist på fingrene, og sikklet mye så har og lurt på om det er tenner på vei-men de dukker aldri opp....

Frøkna har gnagd på fingrene og sikla i rundt 2 mnd allerede,og jeg begynner å kjenne tegn til at det kan komme noe der.

Min klør også veldig, har gjort det i noen uker nå. Ser ingen klumper ennå, og håper det er lenge til de kommer! Vil ikke bli bitt i puppen:p så er det jo et styr med tannpuss;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
nei gleder meg ikkje til det! han er allerede begynna å "bite" til nåken ganger og det er vondt nok uten tenner! tannpuss eller pussing v gommane begynte vi med etter nåken få veker. tips frå jordmor på sjukehuset for at han skulle bli venn med tannbørsten, men er jo ikkje så nøye og lenge som vi må når tennene kjem.

Back
Topp