Tenner!

Mamma2013

Gift med forumet
Snuppa har vært veldig slitsom denne uka, har ikke villet ligge for seg selv på dag/kveldstid, vil bare ligge på fanget å kose, kun når hu har blitt lagt for kvelden at hu har sovnet for seg selv. Men jeg fant fort ut hvorfor hu ikke har vært helt seg selv, det driver jammen meg å spretter ut ei tann :D
Noen flere som har fått tenner ennå? :)

Er ikke det tidlig?:-) Mener de ikke kom før rund 6 mnd på eldste.. Men så gøy:-) Ikke noe tegn her enda.. Litt urolig i går kveld, men det var fordi jeg hadde funnet smokk med bare et hull til flaska:-P Så snart vi fant smokk med to hull spiste hun godt og sovnet;-)

Ingen tenner enda, men han sikler noe fryktelig og det er tydelig at det klør i munnen hans. Storebror holdt på slik i flere måneder før de endelig kom (men da kom jo 4 stykk samtidig..), så venter ikke på de.:)

Nei ingen tegn til tenner... Men hun klør! Er ikke godt nok med tutt lenger, vil helst ha hele hånda i munnen. Må visst skaffe meg en slik leke med biteringer fylt av væske som kan kjøles ned - den blir ganske sikkert populær her i hus om et par uker!

Er ikke det tidlig?:-) Mener de ikke kom før rund 6 mnd på eldste.. Men så gøy:-) Ikke noe tegn her enda.. Litt urolig i går kveld, men det var fordi jeg hadde funnet smokk med bare et hull til flaska:-P Så snart vi fant smokk med to hull spiste hun godt og sovnet;-)

Har faktisk hørt om babyer som er født med tenner :-p
Jeg fikk ikke tenner før jeg var 8 mnd, men pappaen fikk tenner tidlig :-)
Hehe, dem vet hva dem vil di små! :-)

Ingen tenner enda, men han sikler noe fryktelig og det er tydelig at det klør i munnen hans. Storebror holdt på slik i flere måneder før de endelig kom (men da kom jo 4 stykk samtidig..), så venter ikke på de.:)

Emma sikler også noe enormt.. Gjort det i en mnd nå, men hadde ikke forventet at hun skulle få tenner så tidlig :-p

Nei ingen tegn til tenner... Men hun klør! Er ikke godt nok med tutt lenger, vil helst ha hele hånda i munnen. Må visst skaffe meg en slik leke med biteringer fylt av væske som kan kjøles ned - den blir ganske sikkert populær her i hus om et par uker!

Vi har en bitering liggende etter et søskenbarn, tenkte å koke den og se om den faller i smak :-) Må nok gå til innkjøp av dentinox også :-)

Store søster fikk tenner når hun var 3 mnd, har ikke merket noe til det hos lille søster ennå:) Pass på puppen:)

Har faktisk hørt om babyer som er født med tenner :-p
Jeg fikk ikke tenner før jeg var 8 mnd, men pappaen fikk tenner tidlig :-)
Hehe, dem vet hva dem vil di små! :-)
Ja, søstra til venninna mi fødte en med tenner, men det er jo ikke akkurat vanlig:-P Men alt innenfor 0 og 18 mnd er vel egentlig normalt..

Back
Topp