tenner

Citti

Forumet er livet
når begynner tennene å komme egentlig?[8|]

jeg begynner å mistenke tenner hos martine nå..de på helsestasjonen sa for 2 uker siden at de trodde hun hadde tenner på gang.men det kunne fortsatt ta 2-3 mnd før de kom opp...men jeg kjenner 4 bebiser som fikk tenner i 4 mnd alderen[:D]

Jeg åpnet en av lekene han fikk til fødselen idag. En bitering-greie. Han likte den! Men alt skal jo i munnen, så det trenger vel ikke bety at det klør enda..

Det varierer veldig fra barn til barn. Den eldste sønnen min var bare 2 mnd, mens nr.2 var 7 mnd når han fikk sin første tann [:)].

jeg begynner og lure på om det kommer noen på snuppa etterhvert... ho slever og skriker mye mer om dagen.. er skikkelig utlipass..

jeg tror at det kun er spørsmål om dager før Alina for sin første tann. man ser tydelig at de to tennene i underkjeven ligger å "lurer",å hun sikkler som bare det,samt at hun er begynt å sove dårlig på natta,hun har brukt å sove til kl 06. nå våkner hun flere gang. -må understreke at hun ikke viser tegn til sult,å jeg vet at hun spiser nok før hun legges.(hun tømmer begge puppene)

Back
Topp