Tenner

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Noen små som har fått tenner enda? Her har gutten vår klødd i gommene og siklet endel i et par mnd nå, så det kommer kanskje noe om ikke så lenge! :-)

Sikler og klør som bare det- og har gjort det en stund, men ingen tenner i sikte her

Nope ser ingen tenner.. Men alt skal i munnen og sikler det gjør han til den store gullmedaljen..!

Her også har ho sikla og klødd i laaaange tider...men ingen tenner i sikte... Synes jeg bytter ut den siklesmekka hele tia fordi den er gjennomblaut...

Her fikk Lillegutt 2 tenner når han var 4,5 mnd, tror det kommer en til for han sikler masse enda og han har hendene sine mye i munn :P

Her kom begge tennene nede ved 4 måneder!!
Storesøster å var tidlig ute, kjenner jeg grøsser ved tanken å bli biti igjen:p *grueseg*

da var første tanna på plass :-D (etter tre netter uten særlig god søvn...trøtt ja...)

Hun har sikla, klødd og sutra i en evighet føler jeg... Og i dag så og kjente jeg at en tann har brutt igjennom :)

Ser godt to riskorn nedi munnen ja, popper snart gjennom tenker jeg;) 

Her har lillen siklet i et par måneder og i går kjente jeg to vasse små tenner nede (lillen er ca 4,5 måned)

Back
Topp