Tenner

Sannheten

Forumet er livet
Har deres begynt å få tenner ennå? Her har begge fortennene nede kommet og det virker som det er flere på gang...

2 nede, 1 oppe, og det ser ut som siste fortann er på vei ut veldig straks...
Litt slitsomt med tenner, selvom han blir veldig søt da:)

Her er det kommet to nede, å en tredje på vei :-) Helt nusselig asså!! Håper bare de kommer med en gang allesammen nå ;-)

Det kom to på rappen i påsken. Nede.
Og det bæsjes hele tiden... Regner med det er flere på gang. 

Artig å kjenne til små taggene i munnen, men ikke godt når puppen får et tygg.

Min er snart 7 mnd og har ikke fått en eneste tann  Ser det begynner å bli lyst i tannkjøttet, men det lar seg vente på... Flere som IKKE har fått tenner på de små ennå..?

Ser to hvite "riskorn" nede, men de har ikke brutt gjennom enda... gruer meg til de kommer, jeg ammer :-O

To tenner nede her. Har begynt å børste med tannbørste, men bruker dere tannkrem??? Og i såtilfelle hvilken?

Var 6 mnd på mandag og ingen tenner enda

Kvælpklein! skrev:
To tenner nede her. Har begynt å børste med tannbørste, men bruker dere tannkrem??? Og i såtilfelle hvilken?

Er vel sagt at dei kan ha fluor på str med naglen på lillefingeren. Like godt å venne dei til smaken med det samme

MImi her fikk de første to nede da han nettopp hadde fylt 3mnd, nå har han 4 opp i tillegg :) Stoooort fint smil!

Og nå er fortann nr 2 på vei ut :) Denne gangen har han skreket helt sykt masse, og vært skikkelig grinete..vi er slitne! :S

mini her har  ikke  fått en eneste tann enda han er 7 mnd nå ;) men kan gått vente litt med å få di får min del =P *ammer*

I går lå Lille på fanget mitt og koste seg etter amming, og plutselig hører jeg gnissing!
Med to tenner nede måtte jo det bety én ting, at flere tenner hadde banet seg vei. Og jommen var det ikke en prikk av en stor fortann oppe, og ømt og rødt rundt åpningen.

Skjønner ikke hvorfor det tydeligvis er så mye verre med tannbrudd om natta. I natt var vi oppe hver eneste time.. Jeg er sliiiiten.. 

Jenten vår er 7 mnd, men ingen tenner enda.. Like greit egentlig, men de er jo veldig søt med "riskornene" da..

Hei!
Her fikk vi forste tann 1 dag for lille gutt ble 6 mnd og andre tann komnoe dager etter.... begge tenner har kommet nederst, men gleder meg ikke til tenner som kommer i overkjeven - ammer forsatt.

Madinka skrev:
I går lå Lille på fanget mitt og koste seg etter amming, og plutselig hører jeg gnissing!
Med to tenner nede måtte jo det bety én ting, at flere tenner hadde banet seg vei. Og jommen var det ikke en prikk av en stor fortann oppe, og ømt og rødt rundt åpningen.

Skjønner ikke hvorfor det tydeligvis er så mye verre med tannbrudd om natta. I natt var vi oppe hver eneste time.. Jeg er sliiiiten.. 

Nei, det skjønner ikke jeg heller! Hun vil ikke legge seg og våkner på kvelden eller natta. Hver time var nå voldsomt også da:-( Skal ikke klage jeg da, skjønner jeg;-)
  Er tydeligvis noen fler på gang her å, hun spiser lite og er helt annerledes!

Og det vedvarer.. emoticon Tann nr 2 oppi har ennå ikke kommet fram, og han driver ennå og kaver fælt om natta og trenger ammaen sin.
Jeg er usigelig sliten, og har null energi på dagtid pluss at jeg har blitt utrolig skvetten og snubler og mister ting lett osv.

Håper på bedre netter snart.. 

Nå har tann nr 4 kommet, og jeg er sliten på alle mulige måter. Makan til opplegg.. han sliter sånn at han knapt sover på dagtid, og våkner fortsatt for mye pupping (både måltider og lindring/trøst)på natta.
I dag skulle jeg sove litt mens han endelig sovnet i vogna si. Rakk ikke å sovne før jeg hørte han våknet med et hyl, stakkar.
Skjønner ikke hvordan han orker å sove så lite og være i topp humør store deler av tiden han er våken.

Back
Topp