Tenner?

alexalo

Flørter med forumet
Lille jenta mi har det ikke lett om dagen :/
Hun sikler mye og prøver å spise hånda si hele tiden. Hun er en stille og rolig baby, men nå de siste dagene så har hun gråtet og skriket mye :( Får så vondt inne i meg å se at hun ikke har det bra. Hun prøver å spise fingeren min og jeg merker at hun forsøker å bite.
Er det tenner som er på vei?
hun er 3 mnd gammel, så synes det er veldig tidlig!

Noen andre babyer rundt den alderen som er likedan?

Lillegutten min har vært akkurat sånn som du beskriver i det siste, men han gråter ikke han er i fin form ellers :).  Når han ligger i grinda si  prøver han  å ta leka si og putte den i munn sett tilfeller der han blir sint for han får ikke leka i munn. jeg tror det kan være tennene :)

Lillegutten min har vært akkurat sånn som du beskriver i det siste, men han gråter ikke han er i fin form ellers :).  Han prøver også å spise på lekene sine og kan bli veldig irritert hvis ikke det går som han vil. Jeg tror det kan være tennene :)                

Noen får tenner veldig tidlig!

En tidligere nabo ble FØDT med TO tenner.. Så det er ikke umulig.
Ei jente som kon to uker etter jenta mi fikk to tenner da hun var 4 uker bare.

Du får kjøpt dentinox på apoteket, det er godt å ha på når tennene kommer :)

min er også slik :) og jeg ser to hvite klumper nede i tannkjøttet, så der kommer nok noen tenner snart :-) Han også sikler, og biter på alt :) Men han er ellers veldig rolig, så tror nok det ikke er så plagsomt enda :) 

Det kan være tenner, men det kan ta lang tid før de kommer allikevel... Begge de eldtse her har begynt i tremnd alderen med å sikle og spise på hendene, men tennene kom ikke før de var 5, 6 mnd

her har dem begynt sånn når dem var rundt 2 mnd men kom ingen tenner før dem var 5-6 mnd.

Lille gutt her spiser også på hendene sine! han kan også grine. jeg tror han er sulten, men han ligger å vrir hode inntil brystet og prøver å føre hendene i munnen.

Back
Topp