Tenner!!!

Angelise

Elsker forumet
På torsdag 19.januar om kvelden, oppdaget vi at Petter hadde fått to små søte riskorn nede i munnen fremme <3 Plutselig var de bare der, samtidig også!Når de først har kommet igjennom vokser de jammen fort!!! Det er så søtt, men nå får han ikke bite på fingrene våres mer :p

Det jeg er glad for er at han ikke har hatt noen reaksjon på at tennene var på vei eller var kommet igjennom, bare mye sikling som han alltid har gjort :)

Har deres minier fått tenner?

Hehe, de er så søte med de små tennene sine:)
Tobias har fått de to nede, fremme. Var vel for en mnds tid siden de kom. Ganske tett også. Det virker som om han har ganske så vondt i munnen for tiden, og gommene er helt humpete, så regner med det kommer flere om kort tid:-D Håper egentlig det, sånn at vi alle kan få litt nattesøvn igjen;)

Her er det ikke kommet noen tenner i det hele tatt enda, men håper de kan komme snart så vi får litt nattesøvn igjen. :P Hun har også tydelig vondt i munnen, sikler  mye, skal bite å spise på ALT og hun klør seg med nevene. :)

tenner kommer før eller senere uansett ja ;) ble ganske overasket når jeg kjente tennene! utrolig artig da!har en god del "bulker" i gommene, så er spent på å se hvor neste tann titter frem :)

så koselig <3 heldig var dere da som ikke fikk noe reaksjon på tennene. min søtnos ble et helvete i den uka når de 2 tennene nede kom, så var godt når de var oppe :)

ingen tenner her heller men de lurer under der ser jeg. Helt humpete og hvitt tannkjøtt:) Heldigvis ikke noe trøbbel her heller (foreløpig, bank i bordet), men myyye intens biting og sikling. Er jo helt absurd å se for seg den lille nøtten med munnen full av tenner, haha!

Oliver har ikke fått noen tenner ennå.. men regner med at de er i anmars, for han er agressiv på å tygge på ting nå.. spesielt smokken og tuten på koppen sin.. og litt merkelig avf enkelte dager.. :o) 

Back
Topp