Lurer på hvordan det står til med tenner hos deres febbiser? :-)
Nå husker jeg ikke helt nøyaktig når Hannah sine kom, for det har jeg ikke skrivi ned (som den grusomme mammaen jeg er), men det går i hvertfall seint :-P
Hu fikk de to fortennene nede først, når hu var 9-10 måneder...
Fortennene oppe kom ca 4 måneder seinere...
Rett før sommeren, da var hu vel rundt 16 måneder, spratt sidefortennene oppe og 1-årsjekslene oppe og nede opp...
Og siden da har vi ikke sett antydning til noen flere tenner :-S
Har egentlig ikke tenkt noe særlig over det, men så fant jeg denna på nett:
Og da ser jeg at sidefortennene nede burde absolutt vært der :-P Hu er jo snart 21 måneder...
Flere som er trege med tenner?
Selv mangler jeg en sidefortann, den kom bare aldri, og det ser jo smårart ut, selv etter 3,5 år med reggis + litt plastikk, så håper snuppa slipper det:-)
Nå husker jeg ikke helt nøyaktig når Hannah sine kom, for det har jeg ikke skrivi ned (som den grusomme mammaen jeg er), men det går i hvertfall seint :-P
Hu fikk de to fortennene nede først, når hu var 9-10 måneder...
Fortennene oppe kom ca 4 måneder seinere...
Rett før sommeren, da var hu vel rundt 16 måneder, spratt sidefortennene oppe og 1-årsjekslene oppe og nede opp...
Og siden da har vi ikke sett antydning til noen flere tenner :-S
Har egentlig ikke tenkt noe særlig over det, men så fant jeg denna på nett:
Og da ser jeg at sidefortennene nede burde absolutt vært der :-P Hu er jo snart 21 måneder...
Flere som er trege med tenner?
Selv mangler jeg en sidefortann, den kom bare aldri, og det ser jo smårart ut, selv etter 3,5 år med reggis + litt plastikk, så håper snuppa slipper det:-)