Tenner!!

Aravis

Elsker forumet
Endelig, i en alder av snart 20 mnd, så får TH tenner! Kjente oppe i gommen hans før han la seg i sta, og der kjenner jeg noe skarpt! Det forklarer de nettene vi har hatt de siste 14 dagene, for å si det sånn..

Men jeg er så glad!!! Jeg trodde jo gutten skulle forbli tannløs! emoticon

Å så godt å høre Aravis!! Hadde jo regna med at de kom til å komme.. men er rart med det når en går sånn og  venter.. Godt ventetida snart er over. De kommer sikkert i turbofart nå da.. så det blir mye styr framover.. Håper det går lettvint!

hirly skrev:
Å så godt å høre Aravis!! Hadde jo regna med at de kom til å komme.. men er rart med det når en går sånn og  venter.. Godt ventetida snart er over. De kommer sikkert i turbofart nå da.. så det blir mye styr framover.. Håper det går lettvint!

Tusen takk søta! emoticon

Jeg regnet egentlig ikke med at de skulle komme jeg. Mista troa. *le*
Sambo tror det ikke før han får se det, visstnok. Så da er det bare å vente!

Men ja, håper det bare suser i veien, og at det kommer masse tenner. Så får det heller bare bli en slitsom sommer med tenner og pollenallergi! emoticon

hehe ja nå er det på tide å få tenner.. får håpe ikke alle kommer på en gang.. når han har brukt gommene så lenge så blir de litt hardere også og enda værre å få ut tennene.
håper det går smertefritt for seg.. ellers får du kjøre på med is og isbiter:)

shorty86 skrev:
hehe ja nå er det på tide å få tenner.. får håpe ikke alle kommer på en gang.. når han har brukt gommene så lenge så blir de litt hardere også og enda værre å få ut tennene.
håper det går smertefritt for seg.. ellers får du kjøre på med is og isbiter:)

Ja, det er ABSOLUTT på tide med tennere. Hehehe.
Jeg håper nesten at alle kommer jeg, så blir vi ferdig med det fort.. Men, det kommer til å gjøre vondt!

Back
Topp