Tenner!!

Hønemor86

Forelsket i forumet
Jenta mi sin første tann er i farta! For ca to uker siden begynte vi å se noe hvitt skinne gjennom gommen hennes. Så begynte hu så vidt å klø og i dag begynte illskriking og kløing om hverandre. Stakars Jenny! [:(] Det hjelper med midlet fra apoteket  heldigvis. Flere som har fått tenner så kjapt? Jenny er bare 2 måneder.

Dere også!![:o]

Jeg og sambo fikk hakeslepp her om dagen, vi skimter nemlig noe hvitt nede i munnen til lillegutt[&:]

Jeg sitter jo nå og håper at det er det som gjør at avføringen hans er helt feil, og at han faktisk ikke har melkeallergi.
Tiden får vise[:)]

Menne tidligt, ja det er det!!!

Ingen tenner her..

Storesøster var sen med tenner, fikk første når hun var 8 mnd.

Stakkars lille hvis hun klør og har ubehag![:'(]

Jeg ser også noe i tannkjøttet til lillegutt, han sikler mye og gnager på hendene sine[&:]

Tenner, så tidlig?? Blir spennende å se ja![:)]

Min har også begynt å få[:)] Lite riskorn har kommet så vidt til syne[:)]

Ikke koselig når de har så vondt da.. huff! Bra midle funker for dere, det funker nemlig ikke her!

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Jeg og sambo fikk hakeslepp her om dagen, vi skimter nemlig noe hvitt nede i munnen til lillegutt[&:]

Jeg sitter jo nå og håper at det er det som gjør at avføringen hans er helt feil, og at han faktisk ikke har melkeallergi.

det er sikkert en tann, avføringa forandrer seg gjerne da. Jenny har blitt litt mer oppblåst og avføringa er sjeldnere. Samme med din?

Da skjønner jeg at det ikke er så unormalt med tenner i 2 måneders alder [:)] Vondt å se at de små har vondt uansett.. Får bare trøste og kose dem så mye vi kan [:)] 

ORIGINAL: Hønemor86

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

det er sikkert en tann, avføringa forandrer seg gjerne da. Jenny har blitt litt mer oppblåst og avføringa er sjeldnere. Samme med din?

Her er avføringen grønn og slimete, har vært det ganske lenge nå da[:'(]

Her er det tenner på gang, ikke begynt å skrike enda, men klør og gnager veldig :)

Han er bare 2 1/2 mnd

Ser ut til at det begynner så smått å komme noen tenner her også ja. [:'(]

Stakars lille som hele tiden prøver å spise opp neven sin. [:-]

Lille har begynt å sikle mye, men er vel vanlig å begynne med det mange mnd før tennene kommer, sååå..

Vi får se.. De kommer når de kommer [;)]

Back
Topp