Tenner......

LilleOoops

Forumet er livet
DER kommer de 2 første tannebissene her i huset,haha.
Pokker meg ta,haha!!

Hun har siklet så utrolig mye i det siste,og sutta så ille på knyttnevene,så jeg har lurt litt på det.
Men,nå ser jeg to riskorn nede i gommene,hehe.
Dakar lita,ikke 3mnd engang,hehe [:D][:D][:D][:D]

Samme som her det. Begynte for et par uker siden, men har ikke brytt frem enda. Holder på å stikke hele knyttneven inni munnen, er så ivrig på å gnage på handa. Har også begynt å bæsje mye for dag igjen, til alle døgnets tider.. Ja, kommer på at han også har begynt å bite rundt brystvorta og dra til! [&:]

Har holdt på en stund her også, men kommer liksom ikke opp.. 

ORIGINAL: Novemberstjerne

her går hele knytteneven i munnen, men ingen riskorn enda... venter i spenning!

samme her...! [:)]

her har vi også hatt 2 riskorn en stund nå, mye sikling og spising på hender, de buler liksom litt opp, men kommer jo ikke igjennom...

åååj, så fort store babyene våre blir... [&:][:)][8|]

ORIGINAL: Wibe^

åååj, så fort store babyene våre blir... [&:][:)][8|]

Altfor fort [&o]

Hatt to riskorn siden fødsel, men hun er ikke så ille med siklinga enda.
Funnet hendene sine nå da så de skal helst inn i munnen hele tiden [:)]

Hadde aldri problemer med tenner og amming med storesøster. Av og til hun bet til, men det blir ikke vondt før de får tenner både oppe og nede. Satser på at mini er snill mot mamma'n sin [;)]

her har det også vært noen riskorn lenge, helt maniac på hånda og Masse sikling. men ingen tenner å se.
heldigvis ser det ikke ut som hun har noe spesielt vondt da.[:)]

eg har ikkje tenkt på tenner enda.... men han tar hele handa i munn og har begynt å sikle! Kanskje eg må sjekke i munnen når han våkner!?!

Det er helt skummelt hvor fort de vokser[:-] Her er det også tendenser til tenner. Masse sikling og biting på absolutt alt og alle, i tillegg har han dager der han er super gretten og sikler ekstremt mye - som dagen i dag feks[8D] I dag ga han meg et fint sugemerke på skulderen - hvem skulle trodd at en sånnen liten munn hadde en slik sugekraft[:D][8D]

Back
Topp