Tenner?

Lunaluu

Gift med forumet
Dennis er SÅÅÅÅ sutrete på kveldstid for tia.. Det virker ikke som han klør noe spesielt, ikke sikler han mye heller. Kan det være tenner på gang alikavell? Er det ikke sånn at de kan bli sutrete FØR tennene begynner å bryte ut for fullt??

jo, her er det sutring pga tenner, og MYE sikkling. Sånn var det med førstemann og. [;)]

Med min eldste var det ingen tvil om at tennene kom.. Han hylte når han beit i ting, var hoven i tannkjøttet (Mot slutten ble det som et hull i tannkjøttet), rød i kinnene, hadde ørten drittbleier og var ikke akkuratt i perlehumør..

Mini klør veldig i munnen, men tviler på det er tenner på g enda [:)]

Okei.. Dennis er sjelden sutrete, så tenkte kanskje at det var derfor. Men da tror jeg ikke det er tenner alikavell, for han har ingen "symptomer" enda[:)]

Gutten min var også sånn på kveld natt noen dager, på mandag så jeg at det var to tenner på vei opp..så har nok vært det som plaget han. De har kommet gjennom nå de siste dagene og var ikke fult så sutrete i går kveld..det er jo når de bryter gjennom det er mest ubehagelig og før. Kunne nesten ikke se tennene før de poppa frem[;)] Er så søt når han smiler med to små korte tannebisser, men det er jo ikke godt når det står på da..Dentinox på en q-tips hjalp..maser litt med den i gommen. Kan jo være noe annet også, men stor mulighet for tenner er på vei. Lillegutten min har sikklet mye en stund da...

ORIGINAL: Solgave82

Gutten min var også sånn på kveld natt noen dager, på mandag så jeg at det var to tenner på vei opp..så har nok vært det som plaget han. De har kommet gjennom nå de siste dagene og var ikke fult så sutrete i går kveld..det er jo når de bryter gjennom det er mest ubehagelig og før. Kunne nesten ikke se tennene før de poppa frem[;)] Er så søt når han smiler med to små korte tannebisser, men det er jo ikke godt når det står på da..Dentinox på en q-tips hjalp..maser litt med den i gommen. Kan jo være noe annet også, men stor mulighet for tenner er på vei. Lillegutten min har sikklet mye en stund da...

et eller annet må det jo være.. Har kjøpt Dentinox, så vi er beredte [:)]

her er det en tan som har så vindt kommet opp, og idag oppdaget jeg enda en, men den første tanna har stoppa opp etter den brøyt gjennom trur jeg, for den hakke blitt større siden hu var litt over 3 mnd :)  
Sikler MASSE, og elsker og bite på fingrene våre, og ikke minst sine egne, har sår på tomlen og pekefingeren[&:][8D] 

Back
Topp