Tenner?

Her er det to på vei opp nede.. Klør visst veeeldig!! [:)]

Ingen enda.
Men idag har hu vært så vrang som det går ann å bli og jeg har til nå skiftet 5 bæsje bleier på henne så jeg håper jeg håper

ingen ennå :) trodde virkelig det var noe på gang i jula, men så bestemte tennene seg for å vente litt til[8D]

ikke enda hun holder på...ser to frem tenner oppe og nede er på veg men ikke bryti ut

2 stk nede

Ingen her..

ORIGINAL: Nataleen

4. to fortenner nede og begge hjørnetennene oppe.

oi! tøtta di har det travelt [:D]

Her er de to nedre fortennene kommet frem. De er så søøte!
Kan skimte flere tenner, men aner ikke når de kommer opp da..

Kor lang tid tok d fra di nere kom og te di to neste kom gjennom?? Tror kansje Madeleine og kansje får någen nye igjen, eg trodde isje d sko komme nye så raskt itte di andre (kom for 3 uker siden ca), men hu har vært så urolig di siste kveldene, og hatt mange flerre bæskebleier enn vanlig, så eg lure på om d kan ver nye tenner igjen..[8|]

ORIGINAL: Nina Madeleine

Kor lang tid tok d fra di nere kom og te di to neste kom gjennom?? Tror kansje Madeleine og kansje får någen nye igjen, eg trodde isje d sko komme nye så raskt itte di andre (kom for 3 uker siden ca), men hu har vært så urolig di siste kveldene, og hatt mange flerre bæskebleier enn vanlig, så eg lure på om d kan ver nye tenner igjen..[8|]

tok 8-9 dager...[;)]

ORIGINAL: Augustpia10

2 stk nede

Samme her

ORIGINAL: Ulve~Mamma

oi! tøtta di har det travelt [:D]

Her er de to nedre fortennene kommet frem. De er så søøte!
Kan skimte flere tenner, men aner ikke når de kommer opp da..

Ja,det tar av[8D] hihi. Utrolig søt da!!

ingen tenner her enda..

fekk nr 2 igår.. ser tannkjøttet står i spreng, så er vel ikke lenge før det kommer flere[:)]

Fått ei, nr 2 på tur..

Trykte på 1, men han har bare en halv [8D] Den vises så vidt[:D]

Back
Topp