tenner

dramaohmama

Forelsket i forumet
har alle mai barna fått tenner, eller begynt og få?[:)]

Hailey har ikke fått ei eneste tann, og virker ikke som hun har noen på vei heller, begynne jo og lure på om ho aldri ska få tenner![;)][8D]

Det kommer nok snart skal du se ;) Alle får tenner i ulikt tempo, så bare vent :)

Oliver har 2 stk og 1-2 på vei :)

Er jo veldig forskjellig når tennene dukker opp, hun forblir nok ikke tannlaus skal du se[:D]
Lillegutt har 5 tenner, fikk første når han var ca 5 mnd.

Her kom første tanna 1.1.11 og neste 7.1. Men de to andre barna mine fikk ikke tenner før de var vel 10 mnd. Helt normalt[:)]! 

Vel, tror det meste er normalt. Vet om ei som ikke fikk tenner før ho var nesten halvannet år...

Isak er tannløs enda, han [:)]

Fikk to på en gang, i midten av des.. De kommer når de kommer [:)]

mitt gull har fått seks tenner. Om du ammer ville jeg bare vært glad for at det tar tid :) De kan spise like bra brød osv uten tenner også...

De kommer nok! Jesper har fått 2.

Mitt tantebarn fikk sin første tann i en alder av 16 mnd, så det kan ta tid [;)]

Vi har trodd at Frida skulle få tenner siden hun var 3 mnd gammel, den gang ei[8|]
Hun har hatt disse hvite blemmene siden hun var 3mnd, men ingen tenner kommer opp.

Snuppa fikk første på søndag, 7,5 mnd.

Men har en venninne her, sønnen er 11 mnd, og har ikke tenner enda, og heller ikke noen på vei som man kan se [8D]

Angelica har 2:)

Men jenta til venninnen min fikk ikke tenner før hun var 10 måneder, men da slo hun like så greit til med 4-5 stk på en gang;) Så helt normalt ihvertfall:)

Ikke noen tenner her heller.[:)]

Ingen tenner her heller, men har en klump nede på ene siden forran.

Men hvor lang tid tar det i gjennomsnitt fra en kan se noe er på gang til det bryter gjennom ?

Back
Topp