Tenner ?

Nei nå i sommer kom endelig snuppa i gang også. Hun hadde 2 tenner nede i juni, og før juli var over hadde hun til ammen 7 tenner!!

Her har han hatt de samme to tennene nede i 5 måneder, ingen tegn til flere.... syns det er litt merkelig jeg...

De kommer opp skal du se [:)] Nevøen min fikk ikke tenner før han var over 1 år gammel, men da kom i gjengjeld omtrent alle sammen opp på en gang.

Se det litt positivt at de får tenner sent, for da mister de dem sent slik at voksen tennene holder seg lengre...

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

De kommer opp skal du se [:)] Nevøen min fikk ikke tenner før han var over 1 år gammel, men da kom i gjengjeld omtrent alle sammen opp på en gang.

Se det litt positivt at de får tenner sent, for da mister de dem sent slik at voksen tennene holder seg lengre...

det der har jeg også hørt.. men tror ikke noe på det lenger..
eldstemann her fikk tenner tidlig, og mister seint. og mellomste fikk tenner seint og har begynt å kjenne at de er løse alt i en alder av 5,5 år...

Här har det vart tänder länge, han har 12 st nu [:)]

hmmm... ja da får jeg bare vente å se.. Men 13 og 1/2 mnd, og ingen antydning liksom..
Annet ann at det virker som det plager han litt nå og da..

Snuppa fikk to nede i mars og to oppe i juli. Så hun har bare 4 stykker, synes ikke det er så mye i forhold til mange andre. Men tipper flere er på tur kanskje, det virker som det klør litt.

min har fire oppe og nede[:D] ser ut som det er to til på vei nå.

Linnea har 5 tenner både oppe og nede :)
Her har det kommet opptil 4 i slengen

Her har knerten 7 tenner (4 oppe, 3 nede), men min niese fikk ikke tenner før hun var 1.5 år så ikke alle som får så tidlig.

De kommer nok snart, skal du se [:)]

(Snuppa mi har tolv tenner, nå... Fire jeksler har kommet opp i det siste).

Back
Topp