Tenner

lemo

Gift med forumet
Hvordan står det til med tanngarden til deres små? Altså hvor mange tenner som har dukket opp. Snuppa har fått 12, og har 4 nye på gang. Andre gangen det popper ut 4 samtidig, og det plager jo vettet av den lille stakkaren[:o]

12 her også. Lurer på om hjørnetennene er i anmarsj..

Her har vi hatt 16 i mange mnd nå....når kommer di siste 4 jekslene??

Har ventet på disse hjørnetennene i flere uker, ser de ligger rett under tannkjøttet, og Olea går konstant med fingrene i munnen. Gummene har i tillegg lett for å blø, men kommer de ut disse tennene....NEI[>:]

ORIGINAL: Frisør1

Her har vi hatt 16 i mange mnd nå....når kommer di siste 4 jekslene??

Er ikke det ved to års alder?

Nå kan jeg endelig si at vi har fått "alle" 16. Det var ikke noe gøy når det sto på.

Han har 6 ferdige - men mange kuler rundt omkring og et par bløte bleier i det siste.
Da kan vi vel kanskje vente oss et par til hvert øyeblikk [;)]

han har hatt 16 en god stund nå håper de siste 4 lar vente på seg en stund til [8D]

Lukas har 16 tenner[:)]

Hun fikk 2 forrige uke, så nå er vi vel oppe i 14.

Ingvild har 16 tenner og har hatt det siden jul.. Ho har fått 8 om gangen, og jeg håper inderlig ikke at det kommer 8 neste gang [8D][:D]

16tenner siden januar.. Lurer på om 2års jekslene er i annmarsj.. Han klør veldig i munnen for tiden..

12 enn så lenge. ser ikke ut til å ville frem noen fler med det første... :)

takk og lov :) hehe :P

De 4 hjørnetennen oppe og nede mangler. Vet ikke hvilket antall tenner vi er på da..
De to oppe er i ferd med å bryte gjennom nå [:)]

Har ikke tellinga jeg... men tror hun har fått alle som hun skal ha nå.. for kan ikke skjønne hvor hun evt skulle hatt plass til noen flere tenner nå... [:D]

Mangler 4 jeksler.

Back
Topp