TENNER.

meretesk

Betatt av forumet
HVOR MANGE TENNER HAR DERES SMÅ FÅTT? HER HAR DET AKKUART BRYTET IGJENNOM EN TANN. BLIR MORRO OG SE NÅR DEN KOMMER HELT OPP.

Her er det foreløpig bare en tann, kjente den på lørdag [:D]

Samuel har fått 4 og nå er 2 til på vei opp[:)]

Her er det komt to, fortennene nede. De kom med nesten en ukes mellomrom [:)]

0 tenner foreløpig.. egentlig ingen antydning engang[:D]

ORIGINAL: Himmelblå

0 tenner her  [8D] (han venter til ammeslutt... snille gutten min...)

Er snill med mammaen sin han Fredriken [;)]

Emma har to i midten nede. Men tror det er fler på vei.

Ingen tenner her enda, men han er ikke like snill med mammaen sin som det Himmelblå sin gutt er...For Jesper Marthinius "biter" med gommene, smiler lurt når han gjør det, gjør han og[8|]

må vel nesten begynne med tannpussen nå da. men skal dem ha tannkrem enda? hvor mye ca?

Bør begynne med tannpuss med en gang tenne dukker opp. Skal ha eit tyyyyyynt lag med barne tannkrem sa tannlegen til meg. Ikkje mykje, berre sånn at det såvidt viser.

men dem klarer jo ikke og spytte det ut, hvordan gjør dere det? er vel ikke bra og svelge tannkremen.

Tannlegen sa at dei ikkje trengte å spytte ut tannkremmen. Barnetannkremen var så mildt at det gjorde ingen ting om dei svelgte litt. Og huska at du må ta på veldig lite!

ORIGINAL: meretesk

men dem klarer jo ikke og spytte det ut, hvordan gjør dere det? er vel ikke bra og svelge tannkremen.

Vi kjøpte tannkremen på apoteket, den er beregnet fra første tann og til barnet er to år. Skal bare ha bittelitt på tannbørsten, ser jo knapt det som er på. Lukter tyggis den vi har [;)].
Vi begynte å pusse tennene for lenge siden, trenger ikke å ha tenner. Er greit å venne de tidlig med slike ting.

Her og, håper det blir slutt på pupping først. For hun biter bra med gommene nå[&:]

ORIGINAL: meretesk

Jeg fikk beskjed om at det ikke skulle være mer tannkrem på enn som ett riskorn[:)]

Back
Topp