Tenner....

1 rosa & 1 blå

Forelsket i forumet
Hvor mange tenner har bebissene deres nå?
Da tenker jeg på både de som er ute og de som er synlige.... Og hvor gamle var de når første tannen kom?

Min var ca 4 mnd gammel . Hun har fått 4 tenner..

nathalie har ingen tenner hun [:D]

Ingen tenner ute, og heller ingen tenner som jeg ser [:)]

Har ingen enda.. men tror fortannen oppe til høyre er på vei... syns jeg kjenner den =)

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

ORIGINAL: Drømmeren

De 2 nede, de kom med halv annen ukes mellomrom :) Første fikk han da han var nesten 5 1/2 mnd.

Fikk første da han var 4 mnd, andre 1 uke senere. Har bare disse to foreløpig [:)] Tror begge fortennene oppe er på veg og 

ingen tenner ute her, men jeg ser både de forran nede er på vei og en hjørnetann oppe på venstre side er på vei ut - den er så tydelig at jeg regner med at den kommer ut først og veldig snart.

Viktoria har ikke fått tenner enda,men d e 2 på vei[;)] Hu e 5 1/2 mnd [:)]

Hvordan ser man at de er påvei egentlig?
Jeg synes jeg kjenner at den høyre tanna nede er påvei ut, men er ikke sikker på om det er tanna jeg kjenner da :P Føler bare det er hardere på den siden enn på den andre siden:P

Ikke her heller! Og det er vel like greit for min del som ammer, fordi hun har en tendens til å ta tak og dra i puppen[:D]

Sebastian har ingen enda, og jeg kan ikke kjenne noen enda heller. Men sikla renner og han tygger på det meste så de er nok ikke langt unna[:)]

Men hu sikler masse, gjort det noen mnder nå. Så får se når tenna kommer![:)][:)][:)][:)]

Ingen tenner her enda [8D]

ORIGINAL: Mitsukai

Hvordan ser man at de er påvei egentlig?
Jeg synes jeg kjenner at den høyre tanna nede er påvei ut, men er ikke sikker på om det er tanna jeg kjenner da :P Føler bare det er hardere på den siden enn på den andre siden:P

Det kan se ut som et riskorn i tannkjøttet.. fargeforskjell feks.
Men er ikke alltid vi ser det...plutserlig er det kommet en igjennom. Da kan det være at du kjenner en liten tagg eller noe..

Er forresten ingen her enda heller! Er snart 5 mnd.

J er 6 mnd og ingen tenner [;)]
Her ser vi 3 stk som er veldig på vei [:)]

Trym har ingen tenner og æ ser ingen heller! Sikle og tygge på alt da,men d har han jo gjort sea han va 3 måna! [:D]

Back
Topp