Tenner???

krogenbaby

Elsker forumet
Gud altså. Kenny eter snart opp nevene sine!! :S Og idag, etter å ha hatt en tre timers trilletur i vogna, så hylte han det siste stykket heim. i søvne.. da vi kom inn så hylte han enda, me pinnestive bein, og hiksta og tårene rant :(

tenkte han var sulten, å begynte å gi mat, men da hylte han høyere. endte opp me å få roa han me sutt me sukkervann på, vuggende i fanget mitt, på rommet i mørket.. stakkars, han va så lei :(

Han sigler å klør! Er det tenner tro?? eller bare klør han kanskje?? huff..

noen som kjenner seg igjen ??

sånn greie? hehe :)
er det den olja som man smører på gommene lissom?? :)

Ja, åssen går det me Rikke nå, ho va jo kjempetidlig me de første to tennene sine!!! :)

Hehe, herlige rikke ;D

off da, godt ho blir bedre å ikke verre da!! :) hihi !

ho tygger på deg ja.. knall d :P

ORIGINAL: krogenbaby

Gud altså. Kenny eter snart opp nevene sine!! :S Og idag, etter å ha hatt en tre timers trilletur i vogna, så hylte han det siste stykket heim. i søvne.. da vi kom inn så hylte han enda, me pinnestive bein, og hiksta og tårene rant :(

tenkte han var sulten, å begynte å gi mat, men da hylte han høyere. endte opp me å få roa han me sutt me sukkervann på, vuggende i fanget mitt, på rommet i mørket.. stakkars, han va så lei :(

Han sigler å klør! Er det tenner tro?? eller bare klør han kanskje?? huff..

noen som kjenner seg igjen ??

å jada... samme er det her.... bestilte noe som heter utroligsalven.. venter fremdeles på den, og håper den hjelper. smører bare inn gommen der de klør. og min klør HELE tiden...

ja her må vi ha fingeren våres i munnen hans, så han får tygd litt!! prøver å få han til å ta tak i lekene sine, så han kan tygge på de.. men litt tidlig enda det gitt! :/

får kjøpe den oljen altså.. !

Back
Topp