Tenner?

StorkNebb

Elsker forumet
Huff, lille har vært så urolig de siste to- tre dagene på kveldene og delvis på dagen..
Han prøver nesten å spise opp nevene sine, men jeg ser ingen tenner i gommen.. Men kan de klø før man ser noe der inne?

Huff, lille som alltid er så rolig, nå bare hyler han.. Han lar seg roe 15-30 min innimellom, men så plutselig begynner han å hyle igjen..
Ikke vil han sove noe særlig heller..I dag har han sovet fra 12-16, holdt det gående før og etter det.. [&o]
Er det at han er overtrøtt? Men da skulle han vel ikke våkne igjen når han først har sovet..

Skjønner ingenting, er så frustrerende å høre på, å ikke få roet han..
Noen som kan hjelpe meg???

Er egentlig ikke så mye jeg kan gi av råd.. Kan han ha vondt i magen? Ammer du, så kan du jo prøve å se på hva du spiser...?
Min gutt prøver også å spise opp hendene sine. Når han gjorde dette så ga eg han tutten (som han aldri har ville ha før, nå tok han den). Tror ikke det er tenner på min i allefall, bare oppdaget hendene sine og koser seg med de..

Med dette om han er overtrøtt så er det ikke alltid slik at han sover ut når han først sovner.
Min kan sovne når han er overtrøtt og våkne opp 5 minutter seinere og like trøtt, men han er så urolig og trøtt at ha ikke kommer inn i den dype søvnen virker det som..
Det er veldig dumt, men slik er det her i allefall..

Masse lykke til videre.. [:)]

Back
Topp