Tenner til valp.. ikke løse what so ever

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hjørnetennene oppe viser ikke antydning til å være løse.. og tror tennene ved siden av er de nye hjørnetennene..

Er det vanlig? at de kommer frem før han har mistet de gamle?

Burde vel kanskje ta en tur til veterinæren til uka.. for tror det er vanlig å trekke på Havanaisen.. kanskje ikke vanlig.. men det er i alle fall noe som må gjøres innimellom på rasen..

Vis de nye tennene er på vei så er det lurt å reise til dyrlegen å få de trukket ut før hele bittet blir skjevt

Ja, jeg tror det er de ny tennene som har kommet opp.. så jeg får ta meg en tur til uka..

Valpen min hadde dobbelt sett med hjørnetenner før melketennene datt ut, men om det forekommer bittfeil og at tenner må trekkes så ville jeg tatt en tur til dyrlegen. Ihvertfall hvis du har tenkt til å stille dyret ;)

Ja, jeg stiller han;) Dommeren så jo på tennene hans på lørdag.. hun kommenterte bra tenner.. men jeg tror at de nye hjørnetennene har kommet.. og de gamle sitter der også.. og redd for bittfeil... kommer til å ta en tur på torsdag;)

Ojda.. det var mange tenner.. Eneste tennene jeg har funnet er 2 jeksler.. og vet at han har mistet 2 hjørnetenner nede.. det er det jeg vet.

Back
Topp