Tenner på vei

Dyvna81

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Lille S er straks 5 måneder og i dag merket jeg det kommer 2 tenner nede, er ikke skikkelig ute enda, men er på vei. Lille er veldig urolig, gråter mye og har det vondt :( har prøvd å gi ham en kald leke å tygge på. Hva gir dere når babyen skal få tenner?
 
Du kan kjøpe dentinox på apoteket. Væske som smøres på gommen der tennene kommer. Den lindrer og bedøver litt...bruker dette når det ersom verst. ellers tenker jeg som deg, kalde ting å bite på.
 
Du kan kjøpe dentinox på apoteket. Væske som smøres på gommen der tennene kommer. Den lindrer og bedøver litt...bruker dette når det ersom verst. ellers tenker jeg som deg, kalde ting å bite på.

Signerer den [emoji4]
Har dog lest mye om at mange fraråder bruk av Dentinox, men jeg tror at det handler om å bruke det ofte, og jeg vet ikke hva de sier idag (jeg leste om det for 4 år siden). Vi kommer i hvert fall til å kjøpe en flaske å smøre på om hun ser ut til å ha vondt [emoji4]
 
Signerer den [emoji4]
Har dog lest mye om at mange fraråder bruk av Dentinox, men jeg tror at det handler om å bruke det ofte, og jeg vet ikke hva de sier idag (jeg leste om det for 4 år siden). Vi kommer i hvert fall til å kjøpe en flaske å smøre på om hun ser ut til å ha vondt [emoji4]
Det stemmer, men er pga få tilfeller hvor de fleste har brukt over anbefalt mengde i lang tid.

Kortvarig sporadisk bruk er greit og ofte en grei smertelindring, er man usikker på hvordan den fungerer kan man jo også prøve litt selv [emoji4]
 
Vår jente har fått en liten tann nede (4,5 mnd), og vi har ikke brukt noe middel etc. Kun biteleker. Men var noen uker med mye urolig søvn :/
 
Back
Topp