tenner på vei...

mummytil4

Elsker forumet
har en survete unge i dag..ikke rart..så i munnen at 2 tenner nede kommer opp samtidlig..rett før de spretter opp..stakkars lille jenta mi...[:)]

På en måte litt "flax" da, 2 på en gang [;)]
Glede mæ sånn te alt tannstyret e over, her har vi en pause nu å håpe den vare læng!
Træng jo ikke tenner den som bare spis pupp..

Er ikke så gøy når det står på som verst, nei. Her har det kommet 6 tenner, 4 av de har kommet den siste måneden, så håper i grunnen at det roer seg litt nå.

Stakkars liten da..ikke noe kjekt det her altså[:@] Håpa på en måte at noen tenner sku komme nå når snuppa hadde feber,men neida.. kan nok se langt etter tenner her igården enda tror jeg.Alle maser om det,ikke at jeg lengter etter de..ser for meg au au i pupp jeg da[:o] Men det er jo kanon søtt da når de smiler med de små tenna sine..hehe

ORIGINAL: taita81

Stakkars liten da..ikke noe kjekt det her altså[:@] Håpa på en måte at noen tenner sku komme nå når snuppa hadde feber,men neida.. kan nok se langt etter tenner her igården enda tror jeg.Alle maser om det,ikke at jeg lengter etter de..ser for meg au au i pupp jeg da[:o] Men det er jo kanon søtt da når de smiler med de små tenna sine..hehe

Plutseli sprett dæm opp ska du sjå..
Trikse (her i huse i allefaill) for å unngå bitinga e å ta unna puppen tvært hu e færdi, ikke nå ekstra kos eller liten etterpå-sup længer. Å om hu bit, så kan æ sjå d i øyan hennes rætt før. Skikkeli rampeunge-blikk [&:][:D]

Ang. tannpussen. Æ huske ikke koss vi gjor d me Othelie på starten, men d e UMULI å få tannkosten inni munn te Mathea!! Men hu e jo ikke så villig te åpne munn for mat heller da, så d blir forhåpentligvis likar.
Othelie va ett mareritt å puss tenner på te i fjor, da fikk hu elektrisk tannbørste. Hu hadd da hyla sæ gjennom hver tannpuss i 2 år stakkars, men når hu hyla så fikk jo vi pussa så sålles va d jo greit da [:D]

ORIGINAL: Tone_80

På en måte litt "flax" da, 2 på en gang [;)]
Glede mæ sånn te alt tannstyret e over, her har vi en pause nu å håpe den vare læng!
Træng jo ikke tenner den som bare spis pupp..
joda...skjønner godt at tulla mi er surverete..må klø en del...håper de dukker opp snart..
en pause er sikkert godt,men hvor lenge den varer er vel bare et øyeblikk unna..kommer en kommer flere..huff...[:D]

tennene kommer nok skal du se..hehe..tatt tid her også..venta i spenning..[&:]
jeg ammer ikke så jeg er glad jeg slipper å kjenne de i puppen gitt..syns synd for dere som ammer..stor skryt til dere..ikke mye godt..kjent det noen ganger da jeg ammet yngste gutten min til han var 6 mnd..fikk tenna tidlig..au au..[;)]

ORIGINAL: Tone_80

Plutseli sprett dæm opp ska du sjå..
Trikse (her i huse i allefaill) for å unngå bitinga e å ta unna puppen tvært hu e færdi, ikke nå ekstra kos eller liten etterpå-sup længer. Å om hu bit, så kan æ sjå d i øyan hennes rætt før. Skikkeli rampeunge-blikk [&:][:D]

Ang. tannpussen. Æ huske ikke koss vi gjor d me Othelie på starten, men d e UMULI å få tannkosten inni munn te Mathea!! Men hu e jo ikke så villig te åpne munn for mat heller da, så d blir forhåpentligvis likar.
Othelie va ett mareritt å puss tenner på te i fjor, da fikk hu elektrisk tannbørste. Hu hadd da hyla sæ gjennom hver tannpuss i 2 år stakkars, men når hu hyla så fikk jo vi pussa så sålles va d jo greit da [:D]
ang tannpussen...vi bruker tannkrem for emilie fra alderen 0-6 år..ikke sterk og med smak.
her om dagen fikk may oleah bite litt på ene tannbørsten som storesøster hadde til overs(den er ny altså,ikke blitt brukt)[:D]

ORIGINAL: Ulla79

Er ikke så gøy når det står på som verst, nei. Her har det kommet 6 tenner, 4 av de har kommet den siste måneden, så håper i grunnen at det roer seg litt nå.
jammen har gutten din fått tenner fort..ja de kommer fort når den ene er kommet opp..[:)]

Back
Topp