Tenner på gang?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Lillevenn gnager på alt og virker hoven i gommene nede i munnen. I natt har han våknet ørten ganger og skreket med full kraft og lukkede øyne. Måtte til slutt ta han opp i senga vår, men han fortsatte å skrike med jevne mellomrom og var vanskelig å roe ned. Pupp var heller ikke stas. Sjekket feber og har ikke feber. Han var forkjølet første uke i januar men var frisk igjen for en ukes tid siden. Virker fornøyd nå som vi har våknet og stått opp. Lurer på om det kan være tenner på vei :o

Godt mulig det er tenner på vei!

Min lillegutt har fått sin første tann (5mnd) og han gnagde så sinnsykt på henda sine, og litt feber men virker ikke som om det har plaget han noe særlig.

Min lillegutt har fått sin første tann (5mnd) og han gnagde så sinnsykt på henda sine, og litt feber men virker ikke som om det har plaget han noe særlig.
Ikke meninga å "kuppe" tråden men bare lurer, ammer du? Om du gjør, gjør det vondt ?:hilarious:

Hvor kom tannen? Jeg ser lillegutt er øm rundt hjørnetennene nede. Trodde det var de to framme nede som kom først.

Jeg har oppdaget det samme her. Virker som om de er lengre på vei enn fortennene nede:o
Bruker hun bitering? Det slo meg plutselig at det er jo der biteringen treffer når de biter på den. Kanskje det er årsaken til rødheten? [emoji5]

Ikke meninga å "kuppe" tråden men bare lurer, ammer du? Om du gjør, gjør det vondt ?:hilarious:

E ikkje vondt å amme sjølv om dei har fått tenner....så lenge dei ikkje bit :) Amma storebror til han var 1,5 år. Han beit meg kunn to ganger, MEN det var skikkelig vondt!!!

E ikkje vondt å amme sjølv om dei har fått tenner....så lenge dei ikkje bit :) Amma storebror til han var 1,5 år. Han beit meg kunn to ganger, MEN det var skikkelig vondt!!!
Uff, da håper jeg hun venter lenge med å få tenner og ikke biter mange ganger:hilarious:

Back
Topp