Tenner på gang

Chuma

Forelsket i forumet
Den siste uken har Edvin begynt å gnage voldsomt på hendene sine, og sikler en del. Kjenner flere skarpe ender i gommene, ser ut til at noen tenner er på vei ut allerede!

Så gøy :) Lurer på når babyn min kommer til å få tenner, storebroren var 5mndr og storesøstra 15mndr eller noe sånt tiltross for masse sikling og gnaging.. har ikke fått opp alle enda.. :)

Spennende :D

Her var mellomste tidlig ute, og hadde to tenner når hun var 4 mndr :D Blir spennende med denne! :)

Veslejenta mi har også begynt å sikle og "gnage".
Eldstemann fikk tenner når han var bare 3 mnd. Andremann fikk tenner når han var 5 mnd.
Spennende å se når tennene kommer! :)

Ser en liten tann allerede her! Visste ikke at det var mulig men:) Lurer på når den kommer helt ut.

Spennende!
Begge mine har begynt å sikle og spise på hendene tidlig, men har ikke fått tenner før ved 8-9 måneders alder :p

Snuppa her spiser også veldig på hendene sine! De to andre var 6 mnd da de fikk tenner nede ☺

Snuppa mi spiser også mye på hendene sine og har siklet mye de siste par ukene. Nå skjønner jeg hva siklesmekker er godt for :-P Kan ikke se noen tenner, men har ikke kjent etter. Blir spennede å se :-)

snuppa her har også begynt å spise masse på hendene, men ikke så mye sikling. Har tenkt at det er del av å oppdage hendene, ikke bare kløing i munnen. Kan gjerne vente litt med tenner syns jeg

Jenta mi spiser også masse på hendene sine nå, så virker ganske vanlig. Forsøkt å gi henne en bitering, men hun skjønte ikke helt konseptet, hehe.

Her har hun tygget på hendene og siklet den siste mnd. Ser antydning til tenner men ikke opp gjennom tannkjøttet.

Back
Topp