Tenner på gang?

Bébbe

Elsker forumet
Simone lager klagelyd hele dagen (aaaaaaaaaaa) og fikler med munnen, så håper det kommer en tann snart! Blir litt slitsomt å høre på i lengden. Men det kan vel ta litt tid?

Høres ut som tenner ja, akkurat sånn her også, spiser opp tommeln min:-)
Toppen av tanna til Anette har kommet ut, begynte å sikle i desember, så tok en månde før den poppet opp:-)
Hørt det kan ta flere månder uavhengig av siklinga, så jeg trodde ikke den skulle komme opp nå.

Da tar det sikkert litt tid. Hun har sikla litt siden før jul, men masse siste uka ca. Spiser på hendene våres også kom jeg på når du sier det :-) spennende å se når det kommer en da! De blir jo totalt forandret når tennene vises syns jeg :-)

Ja, spent på hvor fort det går til hele tannen er ute:-)

Simone lager klagelyd hele dagen (aaaaaaaaaaa) og fikler med munnen, så håper det kommer en tann snart! Blir litt slitsomt å høre på i lengden. Men det kan vel ta litt tid?
Hermine hyler av sine lungers fulle kraft hele dagen, tror det er fordi hun har oppdaga at hun får oppmerksomhet da;) tygger på alt og sikler som et uvær, men kjenner ingen tegn til tenner likevel:)

Hermine hyler av sine lungers fulle kraft hele dagen, tror det er fordi hun har oppdaga at hun får oppmerksomhet da;) tygger på alt og sikler som et uvær, men kjenner ingen tegn til tenner likevel:)
Hehe, jeg tror vi har fått en undulat i huse som hun hyler og piper:D:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Hehe..merker at Simone også vil ha oppmerksomhet. Indianerhyl og stort smil når vi svarer :-)

Emmeth har siklet i noen mnder, men fortsatt ingen tenner!:) Han biter og tygger på alt han kan få tak i.

Ja da kan set hende det tar sin tid her og! Får prøve å lære hun en mer positiv lyd ;-p kjenner at gommene eller hva det nå heter er hardere enn før, men ser ingen tenner på vei.

Kan ta flere mnder før tenna bryter gjennom, så kan ta sin tid;) Håper bare hu slipper og ha så mye vondt.

Skikkelig gøy når Hermine satte igang å hyle av sine lungers fulle kraft på flyet i går...flyvertinnene kom for å se og da lå hun og hyyyyla og smilte i flysetet :p

Skikkelig gøy når Hermine satte igang å hyle av sine lungers fulle kraft på flyet i går...flyvertinnene kom for å se og da lå hun og hyyyyla og smilte i flysetet :p

Hihi :-) må ha litt oppmerksomhet når man reiser :-)

Hihi, så søøøt hu er<3 Er da så gøy og le og skravle a si:D

Back
Topp