tenner *oppdatert*

ms.bonita

Gift med forumet
syns dette går snart eg![8|]  den første kom den 30 nov. nr 2 kom 6/7 des og den 3. kom opp i dag.var heilt utrøstelig til eg kjente på gummen og hadde på litt dentinox var visst veldig vondt,stakkar liten![&o]

joda der var nr 4 igjennom etter ei rotete natt! eg har vore oppe ca kvar time å gitt ho smokken fordi ho ynka seg i søvne[&o] sliten i dag!

Ja,da går det unna [;)]
Asbjørn har ingen ennå han ...

gled deg[&o][;)]

De to første her kom med 2 dagers mellomrom (den siste kom nå på tirsdag)
men har ikke sett tegn til den tredje enda... Men de kommer kanskje på løpende bånd nå!

jepp de gjere nok det. rekner med at nr 4 er her snart den også, er heilt kvit på tuppen til tanna.

Er det de to nede og en oppe som er kommet opp? Er ikke det mest vanlig?? Bare lurer [8|][:)]

ORIGINAL: Smiley80

Er det de to nede og en oppe som er kommet opp? Er ikke det mest vanlig?? Bare lurer [8|][:)]

jepp det er de som er kommen[:)]. synes de kom så raskt oppå kvarandre. [;)]

her er det også mye på gang om dagen. han sutrer en del, så har på detinox, og han har også et "blåmerke" på gommen.
uff, ikke greit å være liten nei.

ORIGINAL: Tussi75

Ja,da går det unna [;)]

ikke AN heller[;)]

Ikke så greit med tann utbrudd nei, det har vesle David gutten min fått erfare ja... Han har fått 7 og det ser ut som den 8 er på vei....[:D]

oioi - her går det unna, ja..
du må jo være totalt utslitt!!!
[8|]

ORIGINAL: Tussi75

Ja,da går det unna [;)]

Ingen tenner her heller!
Kanskje like greit å vente litt! [;)]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

oioi - her går det unna, ja..
du må jo være totalt utslitt!!!
[8|]

føler meg litt ør i hodet. men eg fekk jo sove heilt til 10 i dag,så det går jo fint[:)] ta meg ein kopp kaffi så er en klar for dagens utfordringer[;)]

Back
Topp