Tenner og feber..

feb&mars

Elsker forumet
Er det normalt å få feber oppi 39/40 når man holder på med tenner?! Trodde ikke det..
Men lille mini har hatt 4 skittbleier til nå idag (grønn/svart diare), holder på med tenner og har feber rundt 39,5...første gang han er syk og jeg ammer 2-3 ggr til dagen enda..Men vi kom nettopp fra syden så lurer på om det kan være væromskifte eller rett og slett den populære omgangssyka eller influensa..hmmmmm...Han er jo litt tett og hoster litt også!!

i følge HS så e det ikke forbindelse mellom feber/diarè og tenner..
Men onga e førskjelli, så kan jo hende at det e "normalt" førr nån.[:)]

Hvis dåkk nyli har vært i syden så kanskje han har pådratt seg magevirus derifra..??
Mange som kjæm fra syden og har diarè i over 1 uke etterpå..
Men e du usikker så hør me helsestasjonen[:)]

Go bedring t den lille.

Snuppa har ikke vært syk når hun har fått tennene. Men er veldig mange som er syke fortiden, så det er sikkert omgangsyke han har fått.
God bedring[:)]

Han har bare hatt forhøyet temp når det har vært tenner på vei (og en hel haug med bajsebleier). Man vet aldri, men siden han er tett og hoster, så vil jeg kanskje tro at det er noe annet som gjør det. Det skal likevel sies at min var pottetett når han fikk de siste tennene for litt siden. Ikke godt å si, egentlig. Håper det kommer seg. [:)]

Back
Topp