Tenner hos spedbarn

mamma2010

Betatt av forumet
Hvor maange dager/uker pleier det å ta før tanna bryter ut der den skal være?[8|] Jeg kan kjenne at den er der på Simen, men har fortsatt ikke kommet ut.. Og han virker veldig plaget av det[:o]

Hos oss tar det laaang tid. Tror nærmere en uke før tanna kom opp, om ikke lenger.. Smør på dentinox, det hjelper hvertfall her[:)]

her så jeg første tann for c 6 dager siden og den kom igjennom i går og den ved siden ser jeg unner huden nå

ORIGINAL: victoriapus

Hos oss tar det laaang tid. Tror nærmere en uke før tanna kom opp, om ikke lenger.. Smør på dentinox, det hjelper hvertfall her[:)]

Ja, dentinox er et must her [:D]

ORIGINAL: Vugge

Begynte i november med fortanna her.. Den har fortsatt ikke kommet.. [&:]

Slik har det vært med Simen sin tann også, men så spissen på tanna, men den var plutselig en dag borte[>:][>:][>:][>:][>:] var vel en stund før jul

ORIGINAL: *Frk.Mamma

her så jeg første tann for c 6 dager siden og den kom igjennom i går og den ved siden ser jeg unner huden nå

[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mamma1994

Begynte i november med fortanna her.. Den har fortsatt ikke kommet.. [&:]

Slik har det vært med Simen sin tann også, men så spissen på tanna, men den var plutselig en dag borte[>:][>:][>:][>:][>:] var vel en stund før jul

Er sånn her også.. Har sett den et par ganger etter det også men er like tannløs som ei på 93 enda.. [&:]

Får håpe de kommer snart, for simen er ihvertfall veldig plaget av det[:o][:o][:o][:o][:o] men de skal jo ha maaaaaaaaaange flere tenner også[8|][8|][>:]

Stakar, ikke noe moro når de er plaget med tennene..

Her kom den første bare over natta.. Var litt urolig og klødde ekstra i munn, så ingenting for det, men brått så bare var tanna der..

ORIGINAL: nurkis og Sander

Stakar, ikke noe moro når de er plaget med tennene..

Her kom den første bare over natta.. Var litt urolig og klødde ekstra i munn, så ingenting for det, men brått så bare var tanna der..

heldigris[:D][:D][>:][>:][8D]

Back
Topp